פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:

הנדון: תלונה על שירות לקוי


שמי עופר נחמיאס מספר ת"ז 023202203 מרחוב דקר 9 דירה 28 טלפון: 0522436984
במהלך חודש אוגוסט יצרתי קשר עם חברתכם לצורך הודעה על מעבר דירה.
שוחחתי עם נציגה בכירה וסוכם כי אנו נשנה את החבילה לחבילה יקרה מעט יותר אך יותר משתלמת.
החבילה כוללת מעבר לחבילה הקודמת שלי (כולל חבילת אינטרנט 1.5 מגה)את הערוצים:
ערוץ בייבי
חבילת הגברים
חבילת המוסיקה
ואת חבילת ג'וניור למשך חודשיים.
כמו כן אקבל ממיר נוסף ואת מכשיר המקס.
הובטח ע"י הנציגה כי המתקין יחבר את מכשיר המקס למערכת הסטריאו עם כבל אופטי מתנה.
עלות החבילה החדשה בסך 275 ₪ במקום 255 ₪
העניין סוכם ונקבעה חבילה עם התחייבות למשך 3 שנים.
נקבע מועד העברת הדירה לתאריך 20/8/07 הגיע המתקין ביצע את עבודתו באופן יעיל המתקין מסר כי אין לו את הכבל וכי לא נרשם לו כלל להצטייד ביס מקס ועצם כך שיש לו באוטו זה במקרה.
נמסר ע"י הנציגה כי יישלח טכנאי יום למחרת 21/8/07 להמשך הרכבת הכבל למערכת.
מאחר ולא יצרו קשר יצרתי שוב קשר ושוב נאמר כי כלל לא מגיע לי את הכבל לאחר ויכוח נמסר כי הכבל יגיע עם מתקין לתאריך 4/9/07 שאלתי מדוע כל כך הרבה זמן אך נמסר כי יש חוסר בכבלים.
יצרתי שוב קשר מספר ימים לאחר מכן היות ולא ניתן היה לראות את ערוץ הביבי וחבילת הגברים כפי שהובטח. נמסר ע"י הנציגה כי מדובר בטעות התנצלה ומסרה כי תוך מספר שעות הערוצים יחוברו וכי מדובר בטעות טכנית בלבד.
לאחר שיומיים לאחר מכן עדיין לא חובר יצרתי שוב קשר וקיבלתי את אותם תשובות כי מדובר בטעות ומייד מחברים את הערוצים.
לאחר ששוב עברו מספר ימים פניתי אתמול בתאריך 3/9/07 ויצרתי קשר דרשתי לדבר עם מנהל. הוסבר לי שוב כי מדובר בטעות וכי יחברו אותי מיידית כמו כן נציג קשרי הלקוחות מסר כי מגיע לי את ערוצי המוסיקה ובייבי רק לשנה ולא שלוש שנים.
מסרתי כי לא ייתכן וכי מה שסוכם הוא דבר אחר(כפי שציינתי לעיל).
נמסר כי המקרה יעבור למנהל אחר שיחזור אלי עד שעה 20:00. לאחר שלא חזר אף מנהל או נציג יצרתי קשר שוב היום בתאריך 4/9/07 ושוחחתי עם נציגה שהעבירה אותי למחלקת קשרי לקוחות הנציג בקשרי לקוחות מסר לי כי אני צודק וכי לא פתחו לי את החבילה כי "מישהו" עלה על כך שהובטח לי בייבי לשלוש שנים ב275 ₪ כולל בחבילה והוא לא אישר את זה ולכן לא חוברתי. ביקשתי מהנציג להעביר אותי למנהל בכיר ממנו על מנת לסגור את הפרשה בנועם ולא לבצע צעדים של ניתוק המנוי. הנציג מסר לי כי לא יוכלו לתת לי את בקשתי ואם אני רוצה אני יכול להתנתק. לא זו התשובה שציפיתי מנציג קשרי לקוחות אך לצערי הוא לא משאיר לי ברירה.
אני מבקש כי מנהל תלונות הציבור יחזור אלי בהקדם על מנת שנוכל וננסה לתת פתרון לבעיה
אני מבקש שתעמדו בהתחייבות שהציעה הנציגה שדיברה איתי (אני מבקש שתחפשו את תמליל השיחה במוקלטת וכי תראו כי הצדק איתי) כמו כן אבקש פיצוי של חודש מנוי ללא תשלום ו10 סרטים על הטרטור אותו אני חש מזה 14 ימים של המתנות שיחות ועוגמת נפש שלא ידעתי כמותה מעודי בכל החברות בהם אני נמצא כלקוח.
בברכה
עופר נחמיאס



עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי בסך של חודש חינם + 10 סרטים מתנה פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
ראשית חשוב לציין כי המנוי הנו על שם הגב' ויקי ובמידה ומר נחמיאס מעוניין כי המנוי יעבור לבעלותו עליו להעביר לידינו טפסים חתומים לשם ביצוע הליך "העברת בעלות" החתומים על ידו ועל ידי בעלת המנוי וכפי שהוסבר לו כבר ביום 25.7.2007.

כמו כן, לאור פנייתך נמצא כי בהתאם לרשומות yes סוכם ביום 5.9.2007 למול מר על רישום למבצע מסוג INB* בהתאם לתנאי המבצע למשך 3 שנים וכן על רישום כל המובטח למולו.

ביום 20.8.2007 בוצע במנוי על שם הגב' דביר ולבקשת מר נחמיאס מעבר דירה וכן התקנת ממיר yesMax.

אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה