פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנתקות מ- yes נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
כפר זיתים כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 16.8.07 פניתי לחברת יס וביקשתי להודיע על ניתוק המנוי, על אף שסיום החוזה היה כ-3 שבועות מאוחר יותר בתאריך 3.9.07. הסיבה לפנייתי המוקדמת נבעה מתוך ידיעה כי לעיתים נוצרת "סחבת" בטיפול בניתוקים. שוחחתי עם נציגת שירות בשם אושרת שהבטיחה לי כי ייצרו עימי קשר לגבי איסוף המכשירים. כעבור 3 ימים (19.8.07) יצר עימי קשר נציג שימור לקוחות בשם רועי, אשר ניסה לשכנע אותי להישאר ב- יס והציע לי תוכניות חדשות. לאחר השיחה עימו, הבהרתי לו כי איני מעוניינת להישאר בחברה זו ואני מבקשת ניתוק. רועי תיאם לי פגישת ניתוק לתאריך 10.9.07 והתחייב בפניי כי לא אחוייב עבור השבוע הנוסף עד למועד איסוף המכשירים. ביקשתי ממנו לשלוח לי מסמך כלשהו המעיד על ההסכם הזה, והוא אמר לי כי אין הם נוהגים לשלוח מסמכים, וכי הוא מתעד את השיחה הזו, והבטיח לי שוב כי לא אחוייב. כמו כן, ציין בפניי כי אין באפשרותו לשלוח מנתק לפני סיום ההתנתקות, מהסיבה כי הדבר תלוי בתיאום של המנתקים ובשעות העבודה שלהם באזור.
לאחר שלא יצרו עימי קשר לגבי שעות איסוף המכשירים, פניתי שוב לחברת יס וביקשתי לברר את שעות ההגעה שלהם, ואז נודע לי, כבדרך אגב, כי אחוייב גם אחוייב עבור השבוע הנוסף, בסכום של כ- 40 ש"ח, וכי אין אפשרות בשום אופן לבטל את החיוב.
העובדה הזו פשוט הרתיחה אותי, במיוחד לאחר שמבחינתי כלקוחה- עשיתי הכל כדי שלא להגיע למצב זה. גם פניתי 3 שבועות לפני סיום החוזה וביקשתי את הניתוק, וגם ביררתי אם עליי לחתום על מסמך כלשהו וגם וידאתי את כל הנדרש ממני בתהליך זה של ניתוק. למרות כי אין מדובר (נכון לעכשיו.. מי יודע עוד במה אחוייב..) בסכום גדול, העיקרון הוא זה שבגינו אני מתלוננת.
אני חושבת כי עדיין לא ניתקלתי בחוצפה כזו של חברה!! החוצפה שלהם לחייב אותי בהו"ק בכרטיס האשראי שלי, מתי ואיך שנוח להם. ביזיון של ממש!!
המלצתי לכולם- היזהרו הוישמרו לכם מהחברה הזו.
בכוונתי לפנות הלאה ואשמח אם דרככם אקבל פתרון.
תודה,
שני עוז.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
1. בהתאם לבדיקה ברישומי המערכות ב-yes בקשר למנוי הרשום על שם עוז ומיטב ושני (להלן: "המנוי" ) נמצא, כי ביום 3.9.2007 הצטרפו עוז ושני ל-yes במסגרת תנאי המבצע ללקוחות חדשים למשך שנים עשר (12) חודשים (להלן: "תקופת המבצע").ויובהר, ניתוק בטרם סיום תקופת המבצע כרוך בתשלום דמי עלות ההטבה שהוענקו לשני ומיטב בעת ההצטרפות למבצע.
2. בשיחת הטלפון עם מיטב מיום, 16.8.2007 ביקשו שני ומיטב להתנתק מ-yes.
3. ביום 19.8.2007 פנה נציג מטעם yes טלפונית לשני ולמיטב על מנת לתאם מועד להשבת ציוד הקצה, שהותקן במהלך ההתקשרות עם yes, לידי yes. כמו כן, על מנת להציע הצעות להמשיך לקיים את המנוי. על אף ההצעות של הנציג, ביקשו מיטב ושני להתנתק סופית ולא לקבל את ההצעות מן הסיבות השמורות עימם.
4. ביום 10.9.2007 הושב ציוד הקצה לידי yes.
5. לאור האמור לעיל ומבלי להודות באילו מטענותיהם של מיטב ושני עוז, החליטה yes לפנים משורת הדין לזכות את חשבון המנוי מיום 19.8.2007 ועד ליום 31.8.2007. ויובהר, לא יחויב חשבון המנוי מיום 1.9.2007 ועד ליום 10.9.2007.
6. הזיכוי יוחזר לחשבון הכרטיס האשראי הרשום במנוי לאחר הליך גמר החשבון במנוי, בחודש אוקטובר 2007.

אנו מקווים כי שני ומיטב עוז ישובו להימנות עם קהל לקוחותינו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה