פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת טכנאי להתקנה והפרת חוזה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ביום ראשון, 09/09/07 נקבעה לי התקנה לשירות YES.
לאחר שיצאתי מהעבודה מוקדם וחיכיתי לטכנאי 4 שעות, התקשרתי למוקד ואז התברר לי כי החברה הזיזה לי את ההתקנה בשבוע. (פה יש לציין
כי שבוע קודם התקשרתי פעמיים לוודא כי יבואו ביום המיועד להתקין).
בשיחה עם הבחורה לא קיבלתי את טענתה וביקשתי לדבר עם המנהל. היא הבטיחה כי המנהל יחזור אלי בשעה הקרובה.
עברו שעתיים והוא לא חזר, התקשרתי שוב, הפעם הוסבר לי כי הסיבה בגללה לא התקינו לי את הממירים היא שהייתה לקוחה בדירה (הדיירת הקודמת) וכי הממירים שלה עדיין ברשותה, היא ניתקה את החבילות ו"החשיכה"את הערוצים אך כיוון שלא יכלו לבוא לקחת ממנה את הממירים היא השאירה אותם בדירה, בשקית מחכים לטכנאי שיגיע לקחת אותם.
ניסיתי להבין מה זה קשור אחד לשני ולמה אני צריך לקבל עיקוב בהתקנה בגלל דיירת שעזבה אך לא קיבלתי תשובה.
שוב פעם בחורה הבטיחה לי כי יחזור אלי מנהל בשעה הקרובה, חיכיתי עד 21:00 אך אף אחד לא חזר אלי.
למחרת בבוקר התקשרתי שוב למוקד, ענתה לי בחורה בשם גילי (התחלתי לרשום את שמות המוקדניות), לאחר ויכוחים של חצי שעה שבהם היא אמרה שאני "טוחן מים", וצעקה עלי לא אחת, ובשום אופן לא הייתה נכונה לעזור לי או לתת לי מישהו שיכול, החלטתי שאני לא מתכוון להפסיק ואני מתכוון לעמוד על שלי ולא הסכמתי שתעביר אותי למחלקה זו או אחרת על מנת לנסות להזמין טכנאי שיבוא לקחת את הממירים של הדיירת שעזבה.
לבסוף היא החליטה שהיא תברר משהו ותחזור אלי, אך נכון לרגע כתיבת שורות אלו, השעה 17:00 והפליאה רבה על כך שלא חזרה אלי.
התקשרתי שוב, הפעם העבירו אותי למחלקת שירות לקוחות, של ענתה לי נאדיה שבאמת הזדהתה עם בעייתי והעבירה אותי לעוד 3 מחלקות שבכל אחת מהם הייתי צריך להסביר את כל הסיפור מהתחלה, כל אחד מהמוקדנים לא הבין בכלל למה העבירו אותי אליו...
לאחר 52 דקות של המתנה העבירו אותי לנחום... שהיה קצת יותר לויאלי לעזור לי, אך שוב פעם ללא פתרונות, ורק לאחר איום בתביעה משפטית, החליט לשים אותי ברשימת המתנה של מחר, יום שלישי בבוקר, וזה גם במקרה ויהיה לטכנאים זמן לבוא ולהתקין אצלי את הממירים.
פה יש לציין כי בבית שעברתי יש תשתית של יס, והדיירת נהנתה מהשירות של יס, כל שעליהם לעשות הוא לבוא לקחת 2 ממירים של דיירת ישנה ולהתקין בביתי 2 ממירים חדשים, ולפתוח את כל הערוצים.
נכון לכרגע, אני לא רואה איזה שהוא פתרון בדרך, אני שחתמתי על חוזה מול יס, ודאגתי מספר פעמים שיגיע טכנאי, עומד כרגע עירום מול המערכת שמצד אחד אינה דואגת ולא במידה מעטה לשלום לקוחה, ומצד שני בעל חוזה התקשרות מול יס אשר אינו מאפשר לי להספיק לעבור לחברה אחרת ערב ראש השנה.
זאת פשוט חוצפה מדרגה ראשונה, ראשית העברה של ההתקנה שלא דווחה לי, ושנית הטיפול הלקוי והמבזה של נציגי השירות של יס.
רועי
אבדן יום עבודה, ימים ללא אינטרנט וכבלים סוג הנזק :
התקנת יס לאלתר!!!, פתרון כספי כפיצוי על עוגמת הנפש וימי העבודה שבוזבזו, התנצלות נותנת השירות שצעקה עלי. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלוב רב, תגובה:
חברת yes משקיעה רבות על מנת להעניק ללקוח חווית קולנוע איכותית ומותאמת לכל צופה. אנו פועלים באופן מתמיד להפניית המשאבים הן בתחום המוצר והן בתחום השירות גם יחד.



חשוב לציין כי פנייתו שבנידון של מר זיסמן התקבלה בחברתנו ביום ה-11.9.07 וטופלה ע"י מנהל מכירות בכיר אשר שוחח עימו.



במועד זה תואם למולו ההתקנה בביתו וחיבורו לשירותי חברתנו ליום ה- 18.9.07 .



נציין כי אנו עושים (ונמשיך לעשות) כל שביכולתנו על מנת להביא לחיבורו המהיר של הלקוח לשירות החברה, אך לעיתים יתכנו עיכובים שאינם צפויים מראש.



נבקש להתנצל בפני מר זיסמן, באם נוצר אצלו הרושם לפיו חברתנו נהגה שלא כפי המצופה, אנו מקווים שתהייה בידנו האפשרות לתקן רושם זה בעתיד.




בעקבות השתלשלות המקרה , ולאחר הצטרפותו, yes תעניק למר זיסמן מחווה שירותית של חברתנו הטבה הכוללת אפשרות להזמנת 5 סרטים ללא תשלום (סרטי DvdBox בלבד, לא כולל ארוטיקה והזמנת משחקי כדורגל). מימוש ההטבה עד שנה מיום עדכונה .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה