פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התקנה שהוזמנה ומעולם לא הייתה נושא התלונה:
זיסמן רועי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ביום ראשון, 09/09/07 נקבעה לי התקנה לשירות YES.
חיכיתי לטכנאי 4 שעות, אך הוא לא הגיע.
התקשרתי למוקד ואז התברר לי כי החברה הזיזה לי את ההתקנה בשבוע. ואופס, הם לא הודיעו לי על כך. (פה יש לציין כי שבוע קודם התקשרתי פעמיים לוודא כי יבואו ביום המיועד להתקין).
בשיחה עם הבחורה לא קיבלתי את טענתה בנוגע להזזת ההתקנה וביקשתי לדבר עם המנהל. היא הבטיחה כי המנהל יחזור אלי בשעה הקרובה.עברו שעתיים והוא לא חזר.
השעה הייתה כבר 18:00, התקשרתי שוב, הפעם הוסבר לי כי הסיבה בגללה לא התקינו לי את הממירים היא שהייתה לקוחה בדירה (הדיירת הקודמת) וכי הממירים שלה עדיין ברשותה, היא ניתקה את החבילות ו"החשיכה" את הערוצים אך כיוון שלא יכלו לבוא לקחת ממנה את הממירים היא השאירה אותם בדירה, בשקית מחכים לטכנאי שיגיע לקחת אותם.
ניסיתי להבין מה זה קשור אחד לשני ולמה אני צריך לקבל עיקוב בהתקנה בגלל דיירת שעזבה אך לא קיבלתי תשובה. דרשתי שוב לדבר עם מנהל אחראי שיתן לי תשובות ומידע על מה קורה (האם בכלל יבואו להתקין לי מתישהו...)שוב פעם הבטיחה לי כי יחזור אלי מנהל בשעה הקרובה, חיכיתי עד 21:00 אך אף אחד לא חזר אלי.
למחרת בבוקר, שעה 9:00, התקשרתי שוב למוקד, ענתה לי בחורה בשם גילי (התחלתי לרשום את שמות המוקדניות), לאחר ויכוחים של 45 דקות שבהם היא אמרה שאני "טוחן מים", וצעקה עלי לא אחת, ובשום אופן לא הייתה נכונה לעזור לי או לתת לי מישהו שיכול, החלטתי שאני לא מתכוון להפסיק ואני מתכוון לעמוד על שלי ולא הסכמתי שתעביר אותי
לאף מחלקה, או שתיתן לי להמתין ודרשתי לדבר עם המנהל.
פה, כבר התחלתי להבין שהבעיה היא אצל יס, הם לא יכולים לבוא להתקין אצלי כל עוד יש בדירה ממירים אחרים (של לקוחה אחרת), הבהרתי להם שאני עושה טובה לדיירת שעזבה, וכי הממירים נמצאים בשקית במחסן מחכים למועד שבו הדיירת שעזבה תאמה (כמובן שלא יכלו להגיע מוקדם יותר לאסוף את הממירים).לבסוף היא החליטה שהיא תברר משהו ותחזור אלי, אך נכון לרגע כתיבת שורות אלו, השעה 17:00 והפליאה רבה על כך שלא חזרה אלי.
התקשרתי שוב, השעה הייתה כבר 18:15 הפעם העבירו אותי למחלקת שירות לקוחות, שם ענתה לי נאדיה שבאמת הזדהתה עם בעייתי והעבירה אותי לעוד 3 מחלקות שבכל אחת מהם הייתי צריך להסביר את כל הסיפור מהתחלה, כל אחד מהמוקדנים לא הבין בכלל למה העבירו אותי אליו...
לאחר 52 דקות של המתנה העבירו אותי לנחום... שהיה קצת יותר לויאלי לעזור לי, אך שוב פעם ללא פתרונות, ורק לאחר איום בתביעה משפטית, החליט לשים אותי ברשימת המתנה של מחר, יום שלישי בבוקר, וזה גם במקרה ויהיה לטכנאים זמן לבוא ולהתקין אצלי את הממירים. כמו כן , כמו כולם הוא גם הבטיח כי יתקשר אלי למחרת בבוקר לוודא כי הכל עובד.
פה יש לציין כי בבית שעברתי יש תשתית של יס, והדיירת נהנתה מהשירות של יס, כל שעליהם לעשות הוא לבוא לקחת 2 ממירים של דיירת ישנה ולהתקין בביתי 2 ממירים חדשים, ולפתוח את כל הערוצים.
למחרת, האמנתי מעט בחברה, חיכיתי עד 10:00 עד שהתקשרתי לברר, ענתה לי טניה, הבינה את הבעיה ואמרה שהיא מבררת כמה פרטים ומיד חוזרת אלי.
נכון לשעה 13:30 היא לא חזרה אז התקשרתי שוב, לנסות למצוא מישהו שיכול לעזור לי, ענתה לי מירי, ואמרה כי נפלו לה המחשבים וכי היא מבטיחה להתקשר אלי בחצי שעה הקרובה. עד ל14:30 היא לא התקשרה.
התקשרתי שוב, השעה הייתה 14:30, הפעם ענתה לי לילך, בשיחה עם לילך טענתי כי אני לא מוכן לנתק יותר את השיחה, ועל כן נשארתי איתה על הקו 67 דקות, בשיחה איתה הבנתי שהמוקדנים הקודמים היו עצלנים וכי אף אחד מהם לא נתן לי שום פתרון הגיוני, וכי כולם עשו טעות עם הטפסים שבהם הם עדכנו אותי כלקוח שלא תאם את הגדרתי.
לילך באמת הייתה מאוד מאוד נחמדה ואדיבה, אך לאחר כל כך הרבה זמן היא אמרה כי תחזור אלי תוך רבע שעה כי היא צריכה לסגור עוד פינה אחת קטנה ואז היא תזמין לי התקנה. חיכיתי שעתיים והתקשרתי שוב, בהפתעה גמורה לילך ענתה וטענה כי היה להם "שתיה", חס וחלילה לא רציתי להפריע לשתיה של עובדי יס הנאמנים, לילך המשיכה בנחמדותה והבטיחה לי שיבואו להתקין לי כבלים ביום ראשון הבא (באחור של שבוע ממועד ההתקנה המקורי), וטענה כי זהו הפתרון האידיאלי עבורי ושכל פתרון אחר יהיה גרוע מזה..
(בשלב הזה תהיתי קצת איפה נחום, שהבטיח אתמול שיתקשר וידאג שיבואו להתקין אצלי...)ללא כל ברירה וללא כל רצון להמשיך את הסיוט הזה, הסכמתי. ובאמת האמנתי כי הפעם לא יהיה בעיות וכי הפרשיה הגיעה לסיומה.
עברו שעתיים והתקשרה אלי לילך שוב והזיזה את ההתקנה ליום שני בין 11-14. אמרתי לה כי אין באפשרותי להיות בבית בשעות הנ"ל אז שוב, היא הבטיחה שתחזור אלי ברבע שעה הקרובה. עברו עוד שעתיים וכבר הסבלנות שלי מזמן פקעה.
חברה שלי הקשרה אליהם, השעה הייתה 19:00, הפעם העבירו אותה לאחראית, בחורה בשם יוליה שטרקה לה את הטלפון בפרצוף. אך לא הפסקנו בכך והתקשרנו שוב, גם הפעם לנציג לא היה לנו שום פתרון, וכיוון שלא יכולים לקחת מאיתנו את הממירים לא נוכל לצפות בטלוויזיה בשבוע הקרוב.
הפעם נסגרה השיחה בקביעת מועד לקיחה והתקנה ביום שלישי18/09/07, בשעות שונות, יבואו לקחת את הממירים ויבואו להתקין לנו בבית. בתקווה שעד אז לא יקרו עוד ניסים ונפלאות.
התנהלות יס הייתה מבישה, לא היה ולו אדם אחד אשר הבין את מצוקתנו כלקוחות והסכים להזיז את ישבנו על מנת לעזור לנו, אנחנו שחתמנו חוזה מול יס, נותרנו המומים ופעורי פה נוכח ההשפלה של נציגי השירות ונוכח המערכת האטומה לחלוטין אשר השאירה אותנו חשוכי טלוויזיה לשבוע וחצי וגרמה לנו עוול שלא ניתן לתארו במילים.
החוצפה של נציגי השירות, לצעוק על הלקוחות, לטרוק להם את הטלפון בפרצוף זו תופעה שמביישת חברה גדולה כמו יס.
אחד מפליטות הפה של נציגי השירות, היה על איש המכירות, שכל שהיה צריך לעשות זה להכניס בחוזה סעיף שבבית קיים כבר לקוח וכי הוא עוזב את הבית מספר ימים לפנינו וכל הבעיות לא היו קורות. או שבעצם כן?
עוגמת נפש, עלבון, בושה, טרטור, סחבת סוג הנזק :
פיצוי כספי, התנצלות רשמית של חברת יס על היחס המשפיל, חקירת המקרה לעומק. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
קבלנו בתודה את פנייתו של מר זיסמן שבנידון. תגובה:
פנייתו בכתב הזהה לחברתנו של מר זיסמן בנושא התקבלה במשרדנו ביום ה-19.9.07 הן באמצעותו והן ע"י משרד התקשורת לאחר בדיקה מקיפה שנערכה על ידי yes בעניינו נשלחה תשובתנו בנושא למשרד התקשורת.



חשוב לציין כי עם קבלת פניתו טופל הנושא עד תום מול מר זיסמן ע"י נציגנו כבר ביום ה-20.9.07.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה