פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת טכנאי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אז הסיפור מתחיל בזה שהצלחת שהותקנה בביתי לא הותקנה במקום נכון,אחרי שנה של צפיה תקינה,החלו לצוץ בעיות בשידור,הגיע אלי טכנאי פעמיים וטען כי זה אמור להיות בטיפולו של הקבלן מאחר ויש צורך בהזזת הצלחת,אכן הגיע הטכנאי אך טען כי סידר הכל ואין צורך בהזזת הצלחת,אחרי מס' ימים הבעיה חזרה על עצמה ושוב הזמנתי טכנאי שלא הגיע,יצרתי קשר שוב ושוב הטכנאי לא הגיע,לטענת הנציגים שאיתם שוחחתי הוא הגיע,אך הסברתי שאין לאף אחד אפשרות להגיע לצלחת בלי מפתח שנמצא אצלי מאחר והצלחת נמצאת על גג נעול.
אחרי עוד מס' פעמים כאלה של קביעה עם טכנאי ואי הגעה החלטתי לבטל את המנוי.הייתי מוכנה לשלם את עלות היציאה-רק שלא אהיה לקוחה של יס.נאמר לי כי ישלחו שוב טכנאי ובגלל כשלי השירות הרבים ינתן לי זיכוי של חצי חודש,החלטתי לתת הזדמנות נוספת אך הטכנאי לא הגיע.כשהגיע החשבון החודשי ללא זיכוי יצרתי קשר עם מחלקת קשרי לקוחת ששם נאמר לי אין אפשרות לזכות מאחר והטכנאי היה אצלי.הסברתי שוב שאין אפשרות שמישהו יכנס לגג ללא מפתח ואכן הובטח לי זיכוי.החלטתי סופית כי אני לא מוכנה להישאר לקוחה של יס מאחר והזמן שחיכיתי לטכנאי והבעיה שטרם נפתרה-לא מקובלים עלי.ביקשתי להתנתק קבעתי פגישה ואפילו יצרתי קשר במייל עם פניות הציבור שנאמר לי אינני משלמת יותר ונציג יגיע לביתי לקחת את הציוד.באותו היום שהיה אמור להגיע בין 16:00-18:00 המתנתי בבית רק כדי לסיים עם ההתקשרות עם יס ,אפילו יצרתי קשר עם שירות לקוחות בשעה 17:30 שאכן מגיע נציג ונאמר לי שכן.כמובן ששום נציג לא הגיע ולא לקח את הממיר.אני מבחינתי מתכננת לזרוק את הממיר או להעביר למישהו אחר מאחר ולא נראה לי כי ליס יש עניין בציוד שלהם.כרגע אני לא פנויה לפגישות למסירת הציוד ואלי יהיה לי זמן עוד מס' חודשים,אני בטוחה שיס תחזיק מעמד.מבחינתי שילמתי עלות יציאה והתחברתי ליס.חוסר הייעילות פשוט מוציא מהדעת.
לא מעוניינת בפיצוי.לידיעה בלבד. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 23.9.2007 בעניינה של הגב' מירב ומצרה על החלטתה לסיים התקשרותה למול yes.

בהתאם לרשומות המנוי נמצא כי ביום 14.5.2007 בשעות הלילה התקבלה לראשונה הודעתה של הגב' נתן לנציגי החברה במוקד השירות על תקלת צפייה בביתה. נציג החברה ביקש לתאם למול הגב' נתן מועד להגעית טכנאי שירות לתיקון תקלת הצפייה ליום המחרת והגב' נתן ביקשה לתאם מועד ל-16.5.2007 והתקשה ליצור קשר נוסף עם נתיגי החברה לתיאום זה.

ביום 11.6.2007 בשעה 11:05 תואם למול הגב' נתן ולבקשתה מועד להגעת טכנאי שירות לביתה ליום 11.6.2007 בין השעות 16:00-18:00. לצערינו, הגב' לא נמצאה בביתה בחלון הזמן אשר תואם למולה ותואם למולה מועד חליפי ליום 12.6.2007.

ביום 12.6.2007 סרבה הגב' נתן לקבל את טכנאי השירות אשר ביקש לאחר את הגעתו עקב אילוצי עבודה מדירת לקוח קודם עד לשעה 17:30.

ביום 2.7.2007 פנתה הגב' מירב נתן לציגי החברה בבקשה לניתוק המנוי וזאת לאור תקלות צפייה בביתה.

ביום 13.7.2007 הגיע מתקין מטעמנו לביצוע הזזת מצה על גג בנין מגוריה של הגב' נתן לתיקון תקלות הצפייה בביתה וכפי שתואם למולה.

ביום 31.7.2007 הוסרו שירותי הצפייה במנוי על שם הגב' נתן והופסק חיוב בגינם. למרות האמור לעיל, יזוכה חשבון המנוי על שמה של הגב' מירב נתן החל מיום 20.7.2007 וזאת לאור סיכום למולה על ניתוק המנוי.

כמו כן, באחריותה של הגב' מירב נתן לתאם למול נציגי החברה מועד להגעת טכנאי שירות לביתה לשם איסוף ציוד הקצה מביתה. בהתאם להסכם ההתקשרות בין yes לגב' נתן, המאושר על ידה, באחריותה להשיב לידינו את ציוד הקצה אשר הותקן בביתה. במידה וציוד הקצה לא יוחזר לחברתנו יחויב חשבונה בהתאם למחירון החברה המתעדכן מעת לעת.

באפשרותה של הגב' נתן להשיב את ציוד הקצה לחברתנו ובהתאם לנקודות השירות העומדות לרשותה. ניתן לקבל פרטים מדויקים למול נציגי החברה בטלפון *2080 או 1-800-20-8000.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה