פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות, הטעיה במכוון ע"י נציגי המחירות! נושא התלונה:
גוריון שחר שם/כינוי:
‏יום שישי ‏15 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כימעט שנה היתחברתי לחברת יס, מפנייתי אליהם הסברתי במפורש שאני עוזב את בית הוריי, והמנוי בבית שלהם כולל כבר את האינטרנט, ולכן הרצה לעשות העברה של המנוי על שמי ולשנות כתובת, ובמקביל להזמין לבית הוריי מנוי חדש, ללא אינטרנט! וככה אשלם פחות!
נציג המכירות ששמו היה מורן לפי מיטב זכרוני, אמר "אין צורך בסיבוך הזה" כל שעלייך לעשות הוא להזמין קו טלפון מבזק ומנוי יס חדש לבית החדש שלך ללא אינטרנט ולהיתקשר אלינו אחר כך כדי לשייך את האינטרנט מבית הורייך למספר הטלפון שלך!
הקשבתי לעצתו, היתקשרתי לבזק ואז חשכו עיני.. גיליתי שאני צריך לשלם 50 ש"ח נוספים בחודש עבור החזקת קו לאינטנט +100 ש"ח התקנה חד פעמית, וזה לפני ששלמי לחברת יס 29.90 ש"ח + 49 ש"ח לספק האינטרנט, היתקשרתי שוב לחברת יס, למורן, שעשה במיידית שיחת ועידה כדי לחבר אותי למסלול "קו קל" בבזק שעלותו היא 0 ש"ח, לאחר ששנינו ההינו מופתעים למשמע אוזנינו כאשר נציג המחירות של בזק אמר שבשביל להזמין קו קל עלי לשלם 300 ש"ח התקנה או להיות מחובר 9 חודשים למסלול רגיל ולאחר מכן אני יוכל לעבור חינם למסלול "קו קל".. לאחר שמורן עשה איתי חישוב כספי ששם גם נכללו 3 חודשים בזק חינם מתוך ה 12 ובהנחה שאנחנו גם משייכים את האינטרנט של ההורים שלי אלי שבכל זאת יס משתלם יותר מחברת הכבלים הוט, הסכמתי להמשיך הלאה! עבר שבוע שמצאתי עצמי אם קו טלפון בבית והיתחייבות ויס, אך ללא אינטרנט, כאשר חזרתי לחברת יס כדי לשייך את האינטרנט של בית הוריי למספר הבזק שלי! נאמר לי ע"י נציג השירות של יס שזה בלתי אפשרי מכוון שהשיוך בבזק נעשה לפי כתובת, לאחר הרבה ויכוחים ומחוסר ברירה מכוון שכבר הייתי מחוייב בשני חברות (בזק ויס)הסכמתי לשלם עוד 30 ש"ח בחודש (360 ש"ח בשנה) עבור האינטנט שאני גם ככה משלם עליו בבית הוריי, אך הרגשתי טוב עם עצמי שקיבלתי פיצוי.. 5 סרטים מסכנים בעלות של 50 שקל!

עברו 9 חודשים, ואני שוב מוצא עצמי מתקשר לבזק.. ומבקש לעבור למסלול "קו קל" ואז אני מגלה שבזק החליטו לבנתיים לשנות את המבצע, ונכון להיות זה עולה 25 שקלים לחודש...
בכל מקרה, לאחר בירור, חברת יס לא לוקחת אחריות על אף אחד מן הנזקים!
ולא רק זה עם משווים את עלות הכבלים של HOT מדובר ב 205 שקלים +ספק אינטרנט 29 שקלים ל 1.5 מגה סה"כ 234 ש"ח לחודש
ובודקים את יס מדובר על 219 שקלים מנוי בסיס + 29.90 ש"ח אינטרנט + 50 ש"ח קו טלפון + 29 שקלים ספק אינטרנט שזה יוצא סה"כ 328 ש"ח שבסופו של דבר יוצא הפרש של 1128 ש"ח יס יותר יקרים מהוט למשך שנה!
גם שביקשתי לצאת מההיתחייבות של חברת יס אחרי שדברתי עם בזק, נענתי בשלילה, בתענה שאני כל כך צודק אבל זה קורה לכולם!!! ממש נחמדים שם!
בכל אופן קיבלתי לפני פחות משנה הצעת מחיר מהוט של 239 ש"ח לחודש שכולל את כל הערוצים, תשתית לאינטרנט וספק שירות נטויז'ן דרכם, 1.5 MB
ויוצא שאני משלם 219 ש"ח + 30 ש"ח של ההורים שלי + 30 ש"ח מהמנוי שלי + 50 ש"ח לבזק + ו 39 ש"ח נטוז'ן שעשיתי באופן עצמאי ולא דרך יס, סה"כ 368 ש"ח לחודש שזה יוצא לשנה 4416 ש"ח.. אם הייתי מחובר להוט אז זה היה עולה לשנה 2868 ש"ח, הפרש של 1548 ש"ח על סתם!!
לצערי אני מרגיש שממש רימו אותי, אין לי שום כוונה להמשיך את התקשרותי עם חברת יס ובזק בעתיד, ואפילו הפסיק להמליץ עליהם לחבריי....
כספי סוג הנזק :
החזר כספי של ההפרש בן שתי החברות, אבל כספי.. לא זיכוי! החזר! פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
קבלנו בתודה את פנייתו של מר גוריון ובהתאם לכך נערכה בדיקה מקיפה ברשומות מערכת החברה. תגובה:
במסגרת התקשרותו של מר גוריון עם חברת yes ביום ה-23.11.06 סוכם בינו לבין נציגנו על מבצע הכרות להלן מבצע DBN, הכולל חבילת צפייה במחיר מופחת לתקופה מוגדרת בת 12 חודשים.


בנוסף במסגרת התקשרותו לחברתנו הצטרף למבצע ביום ה-6.12.06 וזאת לאחר שהובהר בפניו נושא קו בזק הכולל חיבור לשירותי תשתית האינטרנט בחברת "בזק" , ויודגש ללא ספק הגלישה ,דרכנו במהירות גלישה של 1.5 מגה.


בהעתק נספח המבצע הנדון מפורטים תנאי המסלול, חשוב להדגיש כי בסעיף 1 ב' רשום : " המבצע מיועד ללקוחות פרטיים חדשים של חברת yes, המצטרפים למבצע זה במועד הצטרפותם ל- yes, שאינם מחוברים לשרות ADSL או שקו הטלפון שברשותם מנותק משרות ADSL של בזק לפחות חודש טרם הצטרפותם למבצע זה".


אחריות הבדיקה לאפשרות חיבור לתשתית ה-ADSL של חברת "בזק" אינה חלה על חברת yes .


בכפוף לתנאי המבצע עבור שירותי האינטרנט וכחלק בלתי נפרד מתנאיו, חברת yes מעבירה את ההזמנה עבור השרות לחברת "בזק" במועד חיבור הלקוח לשירותי הצפייה בפועל וההתקשרות מול חברת "בזק" לקבלת המודם, התקנתו, וכל פרט טכני אחר מתבצעת ע"י הלקוח ישירות מול חברת "בזק" לרבות צורת חיבור השרות בבית הלקוח ( חיבור מודם לשקע טלפון והתקנת השקע במידת הצורך) .


במועד התחברותו של מר גוריון לשירות תשתית הגלישה 6.12.06 הועברה בקשה להזמנה בחברת "בזק".

בעקבות טענותיו של הלקוח מול נציגנו על המידע השגוי שנמסר לו ע"י נציג המכירה, הוצע ללקוח להצטרף למבצע תשתית הגלישה לאחר שהובהרו בפניו כל פרטי המכירה מחדש ולאחר קבלת הסכמתו. המידע שניתן כלל את כל הפרטים כפי שצויינו לעיל וזאת

חשוב להדגיש כי כל הבטחה שבנידון שהוענקה למר גוריון ע"י חברת "בזק" אינה באחריות חברתנו ומן הדין שתופנה אליהם.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה