פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טכנאי שהוזמן ולא הגיע בפעם השניה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
כהמשך לתלונה הקודמת, לאחר תגובת חברת יס אשר ללא ספק אינה מספקת, ברצוני להתלונן שוב.
בהמשך יחסה המזלזל של חברת יס, אכן נקבעה התקנה לתאריך 18/09/07, שוב פעם הפסדתי יום עבודה וישבתי בבית לחכות לטכנאי שהיה אמור להגיע בין השעות 11-14.
אך, הטכנאי לא הגיע.
התקשרתי לחברה, אך הם טענו כי שוב הזיזו לי את ההתקנה לתאריך 23/09/07, ושוב פעם לא הודיעו לי.
שוב פעם בזבזתי חצי יום בלנסות למצוא מישהו אנושי בחברה אך ללא הועיל.
החברה פשוט השפילה אותי עד אפר, גרמה לי לאיבוד של 2 ימי עבודה ובכל אחד מהפעמים אפילו לא התנצלה או הביעה רצון לפיצוי.
כמו כן, ההסבר של החברה לא שכנע אותי, כיוון ששבוע קודם לכן, התקשרתי מספר פעמים על מנת לוודא כי אכן יגיעו להתקין בביתי במועד המקורי.
נכון להיום, 10 ימים לאחר המועד המקורי, הפסדתי 2 ימי עבודה ופשוט ביישו אותי בחברת יס
כספי, אבדן 2 ימי עבודה סוג הנזק :
פיצוי כספי על אבדן 2 ימי עבודה!!!!! פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה