פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנתקות וחבר מביא חבר - אכזבה מיס נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

מדובר שתי תלונות ששזורות אחת בשנייה והנה השתלשלות העניינים:

1. ב- 02/07/07 עברתי דירה מידידיה פרנקל 36/3 ת"א לסוקולוב 14/2 בת"א.
הודעתי לכם מבעוד מועד על מעבר הדירה וציפיתי, כפי ששמעתי בתקליט שלכם, שהמעבר יעבור חלק ואתם תלכו איתי יד ביד ועוד אקבל מתנות וצ'ופרים, כפי שאתם מבטיחים. לא דובים ולא יער.
הגעתם לקחת את הממיר באמצע יולי, למרות שהודעתי מראש על המעבר.
בחודש אוגוסט ראיתי חיוב בסך 131.99 ₪, למרות שכבר לא הייתי לקוחה שלכם מתחילת יולי.
התקשרתי למוקד (כמובן שזמני ההמתנה היו ארוכים מאוד) וסיפרתי שוב את כל הסיפור. אמרו שיחזרו אלי תוך שלושה ימים. חזרו אליי אחרי שבוע וחצי!
אינה (נדמה לי) הודיעה לי שיזכו אותי על כל הסכום וקיוויתי שכך יהיה.
היום גיליתי שזיכו אותי רק ב- 35 ₪.
פניתי שוב אל המוקד. הגעתי אל ליאת מקשרי לקוחות. ליאת הסבירה לי שבגלל הטבת מונדיאל (189 ₪) לא זוכיתי על כל הסכום, אלא רק על 35 ₪.
א. היא הראשונה, אחרי חודשיים שאני מתלוננת ודיברתי איתכם לפחות עשרים פעם, שאומרת לי את זה. זו ממש חוצפה שלא יידעתם אותי בעניין.
ב. לא הפסקתי להיות לקוחה שלכם, אלא רק עברתי דירה. הדירה שאני גרה בה מחוברת ל-YES (הטלפון בדירה 03-5225292 ע"ש זהורית רביב).
ג. אני דורשת לקבל גם את הטבת המונדיאל, על-סך 189 ₪, בחזרה דרך חשבון הבנק שלי.




2. התלונה השנייה מדברת על הטבת "חבר מביא חבר".
בחודש ינואר הבאתי את זהורית רביב כלקוחה חדשה. רק בחודש יולי קיבלנו זיכוי דרך החשבון שלה (דבר זה גם מוכיח, לגבי התלונה הראשונה, שאנו גרות יחד והחיבור ל- YES משרת את שתינו).
בחודש יולי שכנעתי את הדיירת החדשה (מורן גור 050-7865045), שנכנסה לדירה במקומי, להתחבר אליכם.
שלומית ואורטל ויערה וקרן מקשרי לקוחות הבטיחו לי (בתחילת יולי) שאקבל תלושי רב-תו בסך 100 ₪ ושהם יישלחו בדואר.
התקשרתי אליכם, כל שבועיים לערך, לשאול מה קורה עם התלושים. כל התקשרות כזאת דורשת זמן המתנה ארוך לשירות הלקוחות, להסביר את הבעיה, לבקש את קשרי הלקוחות ושוב להסביר הכל מהתחלה.
האחרונה שהבטיחה לי שהתלושים יישלחו בדואר רשום היא מורן וזה היה ב-06/09/07.
עדיין לא קיבלתי את הזיכוי הנ"ל!
היום, כשדיברתי עם ליאת, היא אמרה שזה כתוב במחשב, אבל היא צריכה לבדוק את זה ולא ידוע לה מתי תהיה לה תשובה בשבילי.









לסיכום –
א. אבקש לזכות אותי על 189 ₪ הטבת מונדיאל, כי נשארתי לקוחה שלכם – רק בכתובת אחרת.
ב. אבקש לקבל זיכוי/תלושים ע"ס 100 ₪ עבור הבאת לקוחה חדשה (מורן גור).
ג. אבקש פיצוי הולם לאור כל השתלשלות העניינים.



עוד ראוי לציין שאני לקוחה שלכם כ-8 שנים.
מעולם לא איימתי שאעבור לחברה אחרת, כמו שנהוג בארצנו, ובכך להשיג טובות הנאה.
לראשונה אני מרגישה מאוכזבת מאוד מחברתכם ואשקול האם להישאר לקוחה שלכם.

צר לי לומר שאיבדתם את אמוני ואני מצטערת שהבאתי לכם לקוחות חדשים.
אל דאגה – זה לא יקרה שוב.

עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי + פיצוי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
קבלנו בתודה את פנייתה של גב' לימור שבנידון. תגובה:
פנייתה הזהה של גב' לימור התקבלה בחברתנו ביום ה-19.9.07 טופלה ונענתה ע"י yes ביום ה-20.9.07.




באשר לטענותיה שבנידון, בהתאם לרשומות מערכת החברה במנויי על שמה של גב' קרן לימור בכתובת רחוב עמק יזרעאל 36 דירה 3 בתל- אביב ביום ה-22.6.07 התקבלה בקשתה לראשונה בנושא סיום התקשרותה בכתובת זו, לאור מעבר דירה לכתובת בה קיים מנוי פעיל של yes.



מובן מאליו שאין מדובר במעבר דירה של המנוי על שמה לכתובת חדשה, אלא בניתוק מנוי קיים ובסיום הסכם התקשרותה עם yes בכתובת האמורה.



בהתאם לבקשתה שבנידון נקבע למולה ע"י נציגנו מועד איסוף ציוד הקצה מביתה ולאור פניותיה בנושא חיוב עלות דמי הצפייה במנוי זה זוכה חשבון מנויה על סך 159.22 ₪ .



לאחר השבת ציוד הקצה לרשות החברה ובכפוף להסכם ההתקשרות בוצע גמר חשבון במנוי, במסגרתו כל יתרה שעמדה לרשותה של גב' לימור הושבה לחשבון המנוי אשר קוזז עם עלות הטבת המונדיאל על סך 189 ₪ לאור סיום התקשרותה כאמור, במקרה שלה על סך 35.5 ₪ .



בנושא טענתה לשליחת "רב תו" במסגרת מבצע חבר מביא חבר בהתאם לרשומות מערכת החברה זוכה חשבון המנוי ע"ש זהורית רביב (המנוי בכתובת החדשה) כבר ביום ה-25.7.07 על סך 100 ₪ כמובטח.



בהתאם לאמור לעיל חברתנו פעלה בעניינה של גב' קרן לימור כדין ובהתאם למסוכם עמה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה