פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה מתמשכת נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
מיזה שבועיים לא ניתן לצפות בשום ערוץ כול 5 דקות אני צריך להוציא את התקע מהחשמל של הממיר והבעיה חוזרת על עצמה שוב ושוב והבעיה הכי רצינית שאין שום מענה בשום שעה פשוט לא ניתן להשיג בשום אופן נציג שרות... אבל כדי להזמין משחק כדורגל מדהים כמה שהנציג שרות עונה מהר האמת פשוט נמאס לי ורוצה פשוט להתנתק

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
קבלנו בתודה את פנייתו של מר משה שבנידון. תגובה:
חברת yes עושה על שביכולתה על מנת להביא לשביעות רצון לקוחותיה מרמת השרות ואיכות המוצר גם יחד.

חשוב לחברה שכל לקוחותיה יזכו ליהנות מהמוצר המגוון והאיכותי שלה ולפיכך פועלת החברה רבות על מנת שלקוחותיה יוכלו ליהנות בצורה מושלמת מחוויית הצפייה בשידוריה.



בימים האחרונים, בחלקים מסוימים ברחבי הארץ חווים לקוחותינו שיבושים באיכות הצפייה. אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית ועל העומס הזמני במוקדי השרות.



התקלות נובעות מהפרעות בתדרי תקשורת שאינן תלויות בנו וייתכן כי נובעות מהאירועים הביטחוניים האחרונים.



חברת yes פועלת יחד עם גורמי הצבא ומשרד הביטחון ועושה את מירב המאמצים על מנת להביא לפתרון התקלה בהקדם האפשרי כפי שעדכנו את כלל לקוחותינו בנושא .



נמשיך לעשות הכל על מנת להעניק ללקוחותנו את חווית הצפייה המיטבית.



לאור האמור, עם מציאת פתרון להפרעות הצפייה, אנו מזמינים את מר משה הרוש להמשך תהליך טיפול זה למולנו בטלפון: 1-800-20-8000.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה