פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלות בשידור והתחמקות מלקיחת אחריות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בשבוע החולף יש שיבושים קשים בצפיה בשידורי יס, זמן ההמתנה למענה אנושי בשירות לקוחות עורך זמן רב מאוד, ולבסוף הטיעון האולטימטיבי של יס, המצב הביטחוני האחרון ככה"נ משבש שידורי יס.... אני שוקל מעבר לחברה המתחרה
עוגמת נפש סוג הנזק :
מתן פיתרון הולם ופיצויי כספי לכל המנויים פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
קבלנו בתודה את פנייתו של מר אלון. תגובה:
חברת yes עושה על שביכולתה על מנת להביא לשביעות רצון לקוחותיה מרמת השרות ואיכות המוצר גם יחד.



חשוב לחברה שכל לקוחותיה יזכו ליהנות מהמוצר המגוון והאיכותי שלה ולפיכך פועלת החברה רבות על מנת שלקוחותיה יוכלו ליהנות בצורה מושלמת מחוויית הצפייה בשידוריה.



בימים האחרונים, בחלקים מסוימים ברחבי הארץ חוו לקוחותינו שיבושים באיכות הצפייה. אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית ועל העומס הזמני במוקדי השרות.



התקלות נבעו מהפרעות בתדרי תקשורת שאינן תלויות בנו. למיטב ידיעתנו, ובהתאם לקשר הרציף שאנו מקיימים עם משרד הביטחון ומשרד התקשורת,

אין כרגע הפרעות בתדרי תקשורת המשפיעים על השידורים.




בהתאם לרשמות מערכת yes ביום ה-24.9.07 שוחחו נציגנו עם מר ויזמן בנושא.



לאור האמור, אנו מזמינים את מר ויזמן להמשך תהליך טיפול זה למולנו בטלפון: 1-800-20-8000.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה