פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית 400 ש"ח על התנתקות - כאשר יס לא עמדה בחוזה ההתקשרותb נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש הסתיים החוזה שלנו YES, לאחר בדיקת כדאיות המשך ההתחברות שלנו עם YES (חבלי ההתחברות הראשונים קשים מאוד) היינו מאוד מאוכזבים כבר מהתחלה, כעבור שנה ביקשנו להתנתק, במקום להפנות אותנו לניתוקים העבירו אותנו לקשרי לקוחות ששכנעו אותנו להמשיך באותם תנאים + שני ממירים נוספים במחיר כולל של 245 ₪ בחודש.
החיבור תואם לתאריך רחוק מאוד – 4.9.07, שני הממירים הנוספים היוו מבחינתנו תנאי הכרחי בהמשך החוזה עם YES.
באותה שיחת טלפון עם איש קשרי הלקוחות הובטח שישלח לביתנו מכתב המפרט את פרטי העסקה.
במקום ההסכמה שניתנה ע"י איש קשרי הלקוחות, נשלח לביתנו מכתב המדבר על מבצע כללי. בשיחת הבהרה עם נציגת שירות של YES ב-3.9.07 יום לפני ההתקנה, נאמר לנו שמה שסוכם הוא הקובע ואכן נשלם 245 ₪ בעבור 4 ממירים וכל החבילות הקודמות.
ב-4.9.07 הגיע הטכנאי כמסוכם, אך לא הסכים לחבר 2 ממירים מכיוון שבבית יש "רק" 3 טלוויזיות, ולא נאמר לנו שעבור טלוויזיה חדשה שאנו רוכשים לא ניתן להתחבר מראש.
כאשר שאלתי את המתקין אם הוא יחבר אותי בנקודה אחת ויחזור לחבר אותי בנקודה נוספת כאשר תהיה טלוויזיה נוספת זה יעלה לי שוב התקנה, הטכנאי אמר שכמובן שזה יעלה עוד התקנה.
לאחר ויכוח עם המתקין הוא עזב את הדירה מבלי שהתקין אפילו נקודה אחת.
כמובן שמבחינתנו מדובר בהפרת חוזה ובהטעיה של הסוכנים שלכם, ואי לכך הבענו את רצוננו להתנתק.
כעבור שעתיים חזרה אלינו בחורה בשם דותן מקשרי לקוחות, היא ניסתה לשכנע אותנו להישאר בחברה וגם איימה עלינו ה-400 ₪ מחויבות שלא קיימת (להזכירכם YES עדיין לא עמדו במחויבות שלה כלפינו).
דותן הבטיחה כי היא תחזור עם תאריך התקנה חדש לשבוע הבא (לפני ראש השנה) ושההתקנה לא תעלה לנו כסף כפיצוי על עוגמת הנפש וכן שהיא תעביר תלונה על המתקין שלא נהג כשורה.
לאחר שבוע, כאשר לא יצרו עמנו קשר, התקשרנו לשירות לקוחות ומשם העבירו אותנו לדותן.
דותן בדקה את האמור – והודיעה לנו כי היא מאוד מצטערת ומאחר והיא עשתה טעות אנוש, לא נקבעה לנו התקנה חדשה כלל ושוב היא מאוד מתנצלת. הפעם הפיצוי המובטח היה ג'וניור לחודש. אנחנו ברוח החג החלטנו "לבלוע" את העניין ולא להתלונן הלאה, דותן הבטיחה התקנה ל-18 לחודש , יום ראשון. לגבי שעה, שוב יצרו איתנו קשר.
ב-18 לחודש שוב התקשרנו לנציג YES ושוב הסתבר שדותן עשתה טעות – ולא אמרה שהכוונה להתקנת ממירים ב-18 לאוקטובר.כחודשיים לאחר התאריך של הבקשה – אני מקווה שגם לכם זה נשמע לא סביר!
ביקשנו לדבר עם אחד ממנהליה של דותן, העבירו אות ללירן מכיוון שאת המנהלים לא ניתן להשיג, היא הבטיחה לי התחברות בתאריך 25.09.07, ואנחנו דאגנו שכבר תהיה טלויזיה רביעית בביתנו.
היא הבטיחה שיצרו איתנו קשר ב-24.9.07 בשביל לתאם שעות, על אף שחזרתי וביקשתי לדעת שהדבר בטוח, ושאני כבר לא סומכת על שירות הלקוחות,היא התעקשה על תיאום השעות יום לפני ההתקנה.
כמובן שלא יצרו איתנו קשר ב-24.09.07 ואנחנו התקשרנו לבדוק מתי ההתקנה, והפלא ופלא בעם השלישית מסתבר שאתם עושים טעות וההתקנה עדיין ב-18.10.07. כעבור ארבע שעות מהשיחה הראשונה ביום זה חזר אלינו ירון עם תאריך חדש 30.10.07 ושוב השעה תתואם יום שישי ולא באותו רגע.
אנחנו שסבלנו במשך השבוע מטלוויזיה באיכות ירודה ומ"הפרות הסכם" חוזרות מצידכם, שעות בטלפונים (שכמעט כולם נעשו ביוזמתנו ועל חשבוננו), ותיאמנו חופש מהעבודה 3 פעמים בכדי שתתאפשר ההתקנה, הודענו על רצוננו להתנתק. אחרי שיחה (מאוד לא נעימה) עם ירון מקשרי לקוחות, שהבהיר לנו כי לא נאמר לנו על חיבור ללא תשלום כפיצוי – "אין דבר כזה", וכי ההתקנה שהובטחה ליום 30.09.07 שוב תתואם ביום אחר, ושאתם בסדר בכל העניין ואני מחוייבת אליכם (כנראה שההסכם חד צדדי מבחינתכם).
הודענו על ניתוק בתאריך 24.9.07 לאחר שהעברתם אותי מעין התעללות במשך חודש בטענה כי אנחנו כבולים אליכם.
ברצוננו להודיע לכם שמעבר לזה שאיבדתם אותנו בתור לקוחות לפחות לשנתיים הקרובות, כל חברנו ומכרנו ששומעים את הסיפור מזועזעים!
כספי סוג הנזק :
לא לגבות את 400 ש"ח על התנתקות, עקב אי העמידה של יס בהסכם הטלפוני פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
1. בבדיקת רישומי מערכות yes בקשר למנוי הרשום על מר דרור (להלן: "המנוי") נמצא, כי ביום 14.8.2007 הצטרף מר דרור למבצע ללקוחות קיימים למשך שנים עשר (12) חודשים כולל שירותי תשתית אינטרנט 1.5M (להלן: "המבצע"), בהתאם להבנות שהושגו בשיחת הטלפון עם מר דרור מיום 13.8.2007.

2. במעמד השיחה האמורה תואם מועד להתקנה של שני מפענחים נוספים, ליום 4.9.2007.

3. בביקור של המתקין מיום 4.9.2007 נמצא, כי חסרה טלוויזיה לחיבור המפענח. יצוין, כי מספר המפענחים אותם יכולים לקוחותינו להחזיק מותנה בקיומם של מכשירי הטלוויזיה במספר זהה או גדול יותר, בהתאם לאמור בסעיף 5 (א) להסכם ההתקשרות.

4. בטעות ובתם לב לא בוצעה ההתקנה במועד החדש, שנקבע טלפונית עם מר דרור, לפיכך תואם מועד נוסף ליום 30.9.2007, כאשר הובטח למר דרור כי בשל הטעות יחויב חשבון המנוי ב50% בלבד מעלות ההתקנה (להלן: "ההצעה").

5. מר דרור ו/או מי טעמו סירב/ו לקבל את הצעתנו ותחת זאת ביקש/ו לנתק את שירותינו במנוי. יצוין, חשבון המנוי יחויב עד ליום 30.9.2007.

6. על אף האמור לעיל, ומבלי להודות באילו מטענותיו של מר דרור, הוחלט לפנים משורת הדין לא לחייב את חשבון המנוי בגין דמי עלות ההטבה בהתאם לאמור בתנאי המבצע.

7. נחזור ונדגיש, כי בשיחת הטלפון מיום 11.10.2007 תואם מועד לאיסוף ציוד הקצה מכתובת מגוריו של מר דרור, ליום 26.10.2007 09-11:00.

אנו מודים על פנייתו של מר דרור ומקווים כי ישוב להימנות עם קהל לקוחותינו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה