פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרעות בצפייה+זלזול באינטליגנציה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

לא רק שבמוקד הפניות הטלפוני לא טורחים לענות,אלא שהודעה מוקלטת מכריזה על כך שאין צורך להמתין לנציג שירות...
לעומת זאת באתר האינטרנט של החברה ניתן לשלוח מייל למוקד שירות הלקוחות,ניסינו,ומה קרה לפי דעתכם? נכון,קבלנו מייל "אישי" שהוא נוסח ההודעה המוקלטת הטלפונית..בשורה התחתונה: מזלזלים בך דרך כל המדיות!
מילא איכות הצפייה גרועה,אבל גם זלזול אישי בצופה?!
שיפור שירות הלקוחות בחברה באופן מיידי!!!+חודש צפייה חינם לכלל לקוחות יס! פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
חברת yes עושה על שביכולתה על מנת להביא לשביעות רצון לקוחותיה מרמת השרות ואיכות המוצר גם יחד.



חשוב לחברה שכל לקוחותיה יזכו ליהנות מהמוצר המגוון והאיכותי שלה ולפיכך פועלת החברה רבות על מנת שלקוחותיה יוכלו ליהנות בצורה מושלמת מחוויית הצפייה בשידוריה.



בימים האחרונים, בחלקים מסוימים ברחבי הארץ חוו לקוחותינו שיבושים באיכות הצפייה. אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית ועל העומס הזמני במוקדי השרות.



התקלות נובעות מהפרעות בתדרי תקשורת שאינן תלויות בנו.




בהתאם לרשומות מערכת yes ביום ה-1.10.07 שוחחו נציגנו עם מר ופישר בנושא.



לאור האמור, אנו מזמינים את מר פישר להמשך תהליך טיפול זה למולנו בטלפון: 1-800-20-8000.
yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה