|
|
|
|
|
|
אין שידורים בכל הבית 4 ימים שירות לא מגיע |
נושא התלונה: |
שדר קובי |
שם/כינוי: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום 23/09 עד עצם כתיבה תלונה זאת אין שידורים בביתי תאריכים 24/25/26/ לחודש ספטמבר לא היה כלל שידורים אחרי טלפונים ודיבורים עם קשרי לקוחות עם מורן ושני נאמר כי אי אפשר להגיע לתקון את הביעה
אז זהו שירות של יס שאני עדין ללא שידורים רק ביום 28/09 חזר לסירוגין השידורים
הם פשוט מזניחים את הלקוחות ומשפילים אותם כי בן כך או כך הם מקבלים את הכסף אבל אם אנחנו לא בסדר אז צריך לשלם
בבקשה לפתור בעיה חמורה זאת
פשוט זה בילתי ניסבל
|
עלבון וכספי |
סוג הנזק : |
בטח עוד הרבה לקוחותסובלים?ביטול הסכם ללא פיצוי ותשלום נזק על אי שידורים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
חברת YES |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
קיבלנו בתודה את פנייתך לחברתנו בעניינו של מר שדר.
ראשית אציין כי חברתנו עושה כל שביכולתה על מנת להביא לשביעות רצון לקוחותיה.
לאחר בדיקת רשומת מנוי של מר שדר נמצא כי פנייתו המתוארת נכון למועד זה טופלה לשביעות רצונו.
ברצוני להדגיש כי חשובות בעינינו פניות כגון אילו.
אני מקווה כי בעתיד מר שדר יהנה מחווית הצפיה והשירות הטובים ביותר.
ומאחלת לו ולבני ביתו המשך צפייה מהנה.
|
פתרון: |
|
|
|