פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גובה חיוב חודשי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מאז שהצטרפתי ליס מזה למעלה מארבעה חודשים ,בכל פעם גובים מכרטיס האשראי שלי יותר כסף ממה שכתוב בחוזה ההתחיבות. בכל תחילת חודש אני מבזבז את זמני היקר על מנת להבהיר לאנשי שירות הלקוחות של יס שגובה החיוב שגוי ובכל פעם אני מקבל הבטחה שכספי יוחזר בחיוב הבא.
מיותר לציין שגם החיוב האחרון היה שגוי.
ממש נמאס מהטיפול והשירות הקלוקל , החברה מבזבזת מזמני היקר בטיפול בנושא מולם , כמו כן לוקחת מכספי האישי תשלומים גבוהים מהחוזה!! אני מבקש להתנתק מהחברה הזאת מבלי ליהיות מחוייב ולו בשקל 1, אין ברצוני להישאר לקוח לחברה עושקת הגונבת ממני כספים שלא על פי החוזה!!
החזר של כל הכסף אותו הם חייבים לי וניתוק שלי מהחברה ללא התחייבות! פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
בהמשך לפנייתו של מר מריאן, הרינו להשיב כדלקמן: תגובה:

1. מבדיקה ברישומי מערכות yes בקשר למנוי הרשום על שם מר מריאן נמצא (להלן: "המנוי"), כי ביום 22.5.2007 הצטרף מר מריאן לשירותי yes במסגרת תנאי המבצע ללקוחות חדשים למשך שנים עשר (12) חודשים (להלן: "המבצע").

2. מיום 22.5.2007 חויב חשבון המנוי בטעות ותם לב בגין דמי האחזקה של מפענח אחד מתוך שניים, ובשיחת הטלפון עם מר מריאן מיום 2.10.2007 צוין בפני מר מריאן כי תתוקן הטעות ויבוצע החזר בגין החיובים בגין דמי האחזקה מיום 22.5.2007 ועד ליום 2.10.2007.

3. ביום 7.10.2007 פנינו טלפונית למר מריאן ובשיחת הטלפון האמורה, צוין בפני מר מריאן כי זוכה חשבון המנוי בגין החיובים של דמי האחזקה של המפענח. כמו כן, נעשתה בדיקה מקיפה בפרטי המנוי על מנת לוודא חיוב חשבון המנוי בהתאם לאמור בתנאי המבצע. בשיחת הטלפון מיום 7.10.2007 עם מר מראין, סוכם על המשך ההתקשרות בהתאם לאמור בתנאי המבצע.

4. אנו מודים למר מריאן על פנייתו ומאחלים לו המשך צפייה מהנה בשידורינו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה