פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהסכם וחוזה- הונאת חבילת "פיצה-מטר" נושא התלונה:
ניסים צחי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש אוקטובר 2006, הגיע נציג של YES לביתי והציע חבילה שלמה של טלוויזיה עם מספר חבילות + אינטרנט והתפאר במבצע ייחודי שבו אקבל חצי מטר של פיצה מ"פיצה מטר" וזאת ללא סייגים למשך שנה, כאשר שתי סוגי פיצות מהתפריט יכוסו במלואם על ידי השוברים שניתנו לי ואם ארצה אחרות אצטרך לכסות את ההפרש.
החבילה לא הייתה זולה (קרוב ל-300 ש"ח) כאשר הנציג חזר והדגיש שאם מקזזים את מחירי הפיצה (או אפילו רק שני פיצות חודשיות) המחיר הוא ממש טוב. חתמנו וקיבלתי פנקס שוברים לפיצה חינם מ"פיצה מטר" כ-4 או 5 שוברים לחודש, עד לסוף נובמבר 2007(כולל שוברים לנובמבר).
בחודש-חודשיים הראשונים הכל עבד מצויין התקשרנו להזמין פיצות מהסניף שברחוב טאגור בת"א. כבר לאחר כחודשיים החלו "סנקציות", כשהתקשרתי להזמין פיצה נאמר לי שכעת יש מינימום הזמנה על מנת לקבל את המישלוח וזה בעלות של 15 ש"ח מעבר לשובר, מה פתאום ממציאים חוקים חדשים, שאלתי. ככה זה מעכשיו אמרו לי וזהו. על כן הייתי לעיתים מזמין משהו נוסף, שלא ממש הייתי צריך, או שתי פיצות ב"מכה" אחת. לאחר כחודשיים נוספים ה"חבר'ה" מהסניף המציאו סנקציה חדשה: "מעתה ניתן להזמין פיצות בשובר רק בין 16:00 ל-19:00", לא יאומן אמרתי, ככה להערים קשיים נוספים? קיבלתי את ההרגשה שלא ממש רוצים שאממש את השוברים (וזאת בלשון המעטה).
ובאמת בעיקבות זאת, נותרתי מדי חודש עם מספר תלושים שלא הצלחתי להשתמש בהם, אני בד"כ מגיע מהעבודה יותר מאוחר וכך שאם כבר רציתי להזמין פיצה היה עלי לשלם על כך מכספי. התלושים היו פשוט תרמית!
אבל כאן לא מסתיימות להן הסנקציות.. לתדהמתי, לפני כשבועיים-שלושה חברתי התקשרה להזמין שתי מגשים של פיצה מאותו הסניף ה"מהולל" ולאחר שהשליח בושש לבוא, בטלפון שיזמה נאמר לה שהשליח כבר בדרך אבל כשהזכירה את השוברים שבידה, נאמר לה: " אהה אנחנו כבר לא מקבלים את השוברים הללו כלל(בשום אופן שהוא- למרות שהם בתוקף)"!!!
נאלצנו לשלם 118ש"ח ולהחזיר את השוברים לכיס. לא האמנתי למשמע אוזניי, כעת יש בידי ערימת ניירות שלא שווים את הנייר שעליו הודפסו.
מרגע העיסקה ישנה תחושה קשה של רמאות והונאה, תחושה שהלכה וגברה, חברת YES לא דאגה לעמוד בהבטחות הרבות שפיזרה לי והותירה אותי עם חברה אחרת שאינה מכבדת את התלושים שYES סיפקה לי, ואני משלם מחיר מופקע על עיסקה, כפי שהתחייבתי לשלם ומבלי שאקבל את התמורה כפי שהובטח לי.
לגבות הם יודעים היטב, אבל לדאוג ללקוח שהותירו עם הסכם מפוקפק ומול ספק אחר שאין לי איתו שום הסכם, זה כבר לא כ"כ חשוב כנראה.
מה אני מבקש? לטענת נציג המכירות של YES "קבלת הפיצה השבועית היא מעין קיזוז של עלות החבילה כך שבפועל החביה זולה הרבה יותר", לכן, מאחר ולא קיבלתי, מספר לא קטן של פיצות, בעיקבות קשיים שלא היו בשליטתי, הרי שמגיע לי זיכוי מלא של מחירי הפיצות כפי שאלה הוצגו בפני במעמד חתימת החוזה. ובנוסף פיצוי על עוגמת הנפש ועל אי עמידה בהתחייבות של YES כלפי, בדיוק כפי שהייתי אני משלם קנסות וריביות לולא שילמתי להם בזמן!
מאחר ודרכי אינה מובילה אותי להתלונן "מהר", סבלתי את השירות הנורא ואת ההמצאות אחת אחרי השנייה אבל כעת זו פשוט גזילה! אין מילה טובה יותר לתאר זאת.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי + זיכוי על כל שוברי הנייר שנותרו בידי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
לידיעתו של מר ניסים, חברת yes מציעה ללקוחות מבצע "פיצה מטר", מבצע חלופי של שוברי פיצה דומינוס,
או לחלופין קבלת מכשיר ה-yesMax ללא תשלום .

למידע על פרטי המבצעים אנו מפנים את מר ניסים לנציגנו בטלפון: 1-800-20-8000.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה