פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוח ואי יכולת להשתחרר מחוזה. נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתום תקופת ההתחייבות שלי התקשרתי ליס כדי להצטרף למבצע חדש עם מחיר אטרקטיבי שיהלום את צרכיי בתום משא ומתן קצר הסכמתי להצטרף למבצע חדש שבו אני מתחייב לשנה ובתמורה לכך אני נהנה מחבילות שונות כולל 3 ממירים במחיר של 219 שקל לחודש כאשר ניתן לי ערוץ נוסף שביקשתי חינם לחודשיים ולאחר מכן נאמר לי שאני אשלם 9.90 לחודש לאחר כ-3-4 חודשים שמתי לב שאני משלם כל חודש מחיר גבוה בהרבה ממה שסוכם ביני לבין נציג החברהחודש ראשון שלמתי 276.58 שח חודש שני 286.59 חודש שלישי זה כבר קפץ ל309.04 התקשרתי ליס ולאחר דין ודברים נאמר לי שהכל יסודר ושזה טעות קטנה שלא תחזור על עצמה נאמר לי שאני יזוכה וכן הערוץ שבחרתי בתחילה ינתן לי בחינם לכל תקופת ההתחייבות, ואכן כך היה למרות שלא במלוא הסכום שהגיעה לי, בחודש שלאחר מכן שלמתי רק 110 שקלים ובכך חשבתי שהפרשה באה על סיומה, אלא שלאחר שלושה חודשים נוספים אני מסתכל על החייוב בכרטיס האשראי שאמור להגיע לי ב- 10\10 ושם אני שם לב שאני משלם 246 שח לחודש במשך 3 חודשים התקשרתי ליס במשך שבועיים תמימים ובכל פעם התייאשתי לאחר כ15 עד 30 דקות המתנה למענה של נציג שרות. כאשר החלטתי להתעקש ולנסות עד אשר יענו לי נאלצתי למתין 27 דקות עד שנציג ענה לי לאחר בירור בין כ 10 דקות הנציגה החליטה להעביר אותי לנציגה שתברר את העניין הזה לעומק אני לא הסכמתי להמתין עוד אך הנציגה הרגיעה ואמר שזמן ההמתנה בשלב זה הוא קצר מאוד הסכמתי לרוע מזלי ובלת ברירה ונאלצתי להמתין עוד 22 דקות בשלב זה החלטתי שאני לא רוצה להימנות עם קהל הלקוחות של החברה וביקשתי לקבל החזר המגיעה לי ולהתנתק מהחברה בטוענה שיס לא עמדה בהסכם בנינו במשך כ-7 חודשים והפרה אותו ברגל גסה ולכן אין אני מחייוב לחברה ובקשתי מהנציגה(דלית) להתנתק היא אמרה שאין שום בעיה אך אני יחוייב בדמי יציאה בסך 400 שקלים ושאין שום דרך להשתחרר מהחוזה בעל פה שסוכם בין הצדדים למרות שהיא מכירה בטעות של החברה כמו כן הערוץ שניתן לי בחינם כפיצוי או לא בדיוק לכל התקופה אלא רק לחודש.כאשרבקשתי לדבר עם נציג בכיר יותר ולאחר התעקשות מצידי נאמר לי שנציג בכיר יותר יחזור אלי פניה שעד רגע זה לא נעשתה.
מיותר לציין שאני מאוד מאוכזב בלשון המעטה הן מהשירות והן מהטעויות החוזרות ונשנות, כאשר אם במידה ואני לא שם לב לחייובים שלי בכרטיס האשראי יס יכולה למשוך מחשבוני ככל העולה על רוחה.
כל ההנ"ל זה רק תמצות קטן מכל הסאגה הזאת שנמשכת המון זמן שעלתה לי בכסף בעוגמת נפש וכמובן בהמון זמן.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
בהתאם לפנייתו נערכה בדיקה מקיפה ברשומות מערכת החברה.
ביום ה-7.10.07 שוחח הלקוח עם נציגנו בנושא, הוסבר לו נושא הזיכויים המובטיחם לו ופירוט העסקה הטלפונית.
אנו מקויים כי יזכה לשרות ללא דופי.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה