פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשובה שיקרית לתלונה 23815 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני פשוט המומה מהתשובה שניתנה לי מאחר שהיא מלאה באי דיוקים,חבל שביס הנציגים מתעדים משהו אחד כשבפועל קרה משהו אחר לחלוטין.בכל הפעמים שקבעתי עם הטכנאי הוא לא הגיע וכנ"ל לגבי היום האחרון שבו היה אמור להגיע והמתנתי בבית במשך שעתיים להגעת ויצרתי קשר כדי לוודא שאכן מגיעו,חבל שחברה כמו יס מתחבאת מאחורי תשובה שאינה תואמת את המציאות.ושוב אציין כי את הציוד אחזיר רק במידה ויס ייצרו עימי קשר.אציין בנוסף כי בחשבון הטלפון האחרון ניתן לראות שיחות ליס-קרוב לשעה סה"כ.אני שמחה שאני לא חלק מהחברה הזאת.במידה ואראה חיוב על הציוד-אדאג לפעול בהתאם.
ואגב,זה לא מיקרי שרוב התלונות ליס באתר זה מתייחסות לטכנאים שלא הגיעו,מעליב אותי באופן אישי שכן מהתשובה שקיבלתי נראה שאני זאת שמשקרת!!!
עלבון סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך הנוספת בעניינה של הגב' מירב מיום 9.10.2007.

בהתאם לפנייתך בוצעו מספר נסיונות להתקשרות לגב' נתן על ידי נציגי צוות פניות הציבור ב-yes , ללא הצלחה.

נודה לגב' נתן על תיאום מועד להגעת טכנאי לאיסוף ציוד הקצה מביתה ועל מנת שנוכל להשלים את הליך ניתוק המנוי ובהתאם לבקשתה.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה