פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שיבושים בשידורי יס והתעלמות של החברה מתלונות הלקוח נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע וחצי התחילו שיבושים קשים בשידורי יס ובמשך מס' ימים לא אפשרו להשתמש בשרות(צפיה בשידורי הטלוויזיה)עעבורו אני משלם.ברצוני להבהיר לחברת יס כי אני חתמתי על הסכם,בו אני מחוייב לשלם על השרות הזה כל חודש.עבור חודש שלם ומבחינתי חודש שלם,כולל את כל הימים בחודש.אז כמו שאני משלם עבור כל הימים בחודש,אתם צריכים לספק את השרות כל הימים בחודש.ואם מאיזו שהיא סיבה לא התאפשר לספק את השרות בכל ימי החודש,אז מן הראוי שתזכו את הלקוח עבור הימים האלה.

לגבי האפשרות לפנות עליכם דרך האתר,כשנשלח המכתב באתרכם,כתוב שהפניה תטופל לא יאוחר מ 48 שעות מרגע כתיבת המכתב.אני כתבתי כבר פעמיים והפעם האטשונה הייתה לפני שבוע(אם לא יותר)וכמוון אין מענה.
זיכוי/פיצוי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
בתקופה האחרונה עברה yes מספר הפרעות בקליטת שידורי yes במקומות שונים בארץ.
לצערנו, השיבושים, שמקורם בגורמים חיצונים שלא בשליטתנו ואשר ככל הנראה נגרמו מהארועים
הביטחוניים עדיין לא הופסקו ואנו עושים מאמצים אל מול הגורמים הרלוונטים על מנת להביא לסיומם
אנו מתנצלים על העומס הזמני במוקדי השרות ובמענה.

בהתאם לרשמות מערכת החברה פנייתו של מר קלימנט באמצעות האתר נענתה ביום ה-1.10.07.


כדי להמתיק, ולו במעט, את אי הנוחות שפוגעת בלקוחותינו, הענקנו, ללקוחותינו, מתנה:
צפייה חופשית בסרטי ה DVD BOX למשך שבועיים החל מיום 5.10.07 עד ה.18.10.07 .

אנו מקווים כי התקלה תפתר במהירות האפשרית. נמשיך לעשות הכל כדי שלקחותינו ימשיכו ליהנות
מהתוכן הטלויזיוני והשירות הטובים בישראל.


יודגש כי החלטה לגבי הפיצוי ללקוחותינו תפורסם ע"י yes לכלל לקוחותינו.

אנו מודים למר קלימניק על פניתו ומזמנים אותו עם פתרון התקלה להמשך טיפול מול נציגנו בטלפון: 1-800-20-8000.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה