פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"בכל אשם הצבא???????????" נושא התלונה:
‏יום שישי ‏07 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
מזה למעלה מחודש, אין אנו יכולים לצפות בטלויזיה עקב "תקלה זמנית" באתר של החברה מתנצלים ובנוסף מאשימים את הצבא. כיצד זה אמור לעניין צרכן המשלם ממיטב כספו עבור שירות? האם מי מהבעלים של חברה זו היו מוכנים לשלם עבור שירות שאינם מקבלים.(יתכן שהם מנויים של החברה המתחרה?). הפיצוי עליו הצהירו ברוב נדיבותם יכול לשמש רק כאלה שאינם נפגעים מהתקלה. דרוש מרד צרכני שיכריח את חברת יס להחזיר למנויים שנפגעו את כספם. נראה חייבת להיות תביעה ייצוגית כנגד מי שמעיז לגזול כסף מציבור מבלי לתת שירות. מעשה זה של חברה זו מהווה בסיס להפרת חוזה. בחוזה החברה מתחייבת לספק שירות תמורת תשלום. באין שירות לא אמור להיות תשלום.
הפרת חוזשה סוג הנזק :
החזר תשלום, פיצוי, תביעה פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
בתקופה האחרונה עברה yes מספר הפרעות בקליטת שידורי yes במקומות שונים בארץ.
לצערנו, השיבושים, שמקורם בגורמים חיצונים שלא בשליטתנו ואשר ככל הנראה נגרמו מהארועים
הביטחוניים עדיין לא הופסקו ואנו עושים מאמצים אל מול הגורמים הרלוונטים על מנת להביא לסיומם
אנו מתנצלים על העומס הזמני במוקדי השרות ובמענה.

בכדי להמתיק, ולו במעט, את אי הנוחות שפוגעת בלקוחותינו, הענקנו, ללקוחותינו, מתנה:
צפייה חופשית בסרטי ה DVD BOX למשך שבועיים החל מיום 5.10.07 עד ה.18.10.07 .

אנו מקווים כי התקלה תפתר במהירות האפשרית. נמשיך לעשות הכל כדי שלקחותינו ימשיכו ליהנות
מהתוכן הטלויזיוני והשירות הטובים בישראל.


יודגש כי נושא הפיצוי ללקוחותינו עודנו בבדיקה וההחלטה בנידון תפורסם ע"י yes לכלל לקוחותינו.

אנו מודים לגב' עמת על פניתה ומזמנים אותה עם פתרון התקלה להמשך טיפול מול נציגנו בטלפון: 1-800-20-8000.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה