פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה משירות נושא התלונה:
נחמן גלית שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏07 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב! שמי גלית נחמן (המנוי ע"ש בעלי שמעון בן עמי נחמן),וזוהי תלונה שנייה שלי אליכם בנושא הטלויזיה בכבלים של יס. בתלונה הראשונה טיפלתם יפה, וכתוצאה מהתערבותכם יס התייחסה בהתאם, וטיפלה בבעייתי תודה רבה מראש. כעת אני פונה אליכם כלקוחה ממש מיואשת, אני מצטערת כל כך שחידשתי במרץ האחרון את המנוי שלי ביס, הם מאכזבים מאוד.לא רק בגלל התקלות ,אלא גם באיכות השידורים. אני מוצאת את עצמי וכך גם בני בתי מידי יום מדפדפים בין הערוצים ללא הנאה מהתוכניות שהם משדרים לנו. אני מחכה בקוצר רוח לחודש מרץ הקרוב כדי לסיים את הקשר איתם .חוץ מזה בחודש האחרון שובשו השידורים בעקבות שיבושים של לויין החברה, ואני מוצאת את עצמי מנסה ליצור קשר עם החברה, ומבלה שעות עם הטלפון ללא קבלת מענה. אז תגידו אתם זה לא זילזול בלקוחות ,מה הם מנסים לשחד אותנו עם מס' סרטים שהם נותנים לנו לראות חינם , שגם אותם אי אפשר לראות בהנאה. סרטי הילדים שהיו הורדו השאירו סרט אחד או שניים שמיועד לילדים והוא חינם .תשמעו פשוט חלמאות אחת גדולה אני בטוחה שכך הם רק מבריחים את לקוחותיהם, ואני אחת מאלה שמבקשת לברוח יחד איתי יש עוד 2 משפחות שרוצות להתנתק.
כספי סוג הנזק :
אפשרות להתנתק ללא קנס כספי מהחברה ולעבור לחברה אחרת וגם פיצוי כספי נאות פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה