חברת YES |
שם ותפקיד: |
שלום רב , |
תגובה: |
אני מודה לך על פנייתך מיום 15.10.2007 בעניינה של הגב' שרית.
yes עושה על שביכולתה על מנת להביא לשביעות רצון לקוחותיה מרמת השרות ואיכות המוצר גם יחד. צר לי ללמוד על מקרה זה כפי שתיארה במכתבה הגב' מנדלסון ועל אי הנוחות עקב תקלות הצפייה בביתה.
אציין כי חשוב לחברה שכל לקוחותיה יזכו ליהנות מהמוצר המגוון והאיכותי שלה ולפיכך פועלת החברה רבות על מנת שלקוחותיה יוכלו ליהנות בצורה מושלמת מחוויית הצפייה בשידוריה.
בתקופה האחרונה עברנו מספר הפרעות בקליטת שידורי yes במקומות שונים בארץ.
על כן הענקנו לקהל לקוחותינו, צפייה חופשית בסרטי ה- DVD BOX למשך שבועיים החל מיום 5.10.07 עד ה.18.10.07 (למעט סרטים למבוגרים).
אנו נמשיך לעשות הכל כדי שלקוחותינו ימשיכו ליהנות מהתוכן והשירות הטובים בישראל.
yes מודה ללקוחותיה על הסבלנות והאמון ומפצה את לקוחותיה ופותחת את כל הערוצים למשך 3 חודשים ללא תוספת תשלום , מיום 16.10.2007 ועד ליום 15.1.2008(למעט סרטי וערוצי ארוטיקה, משחקים בהזמנה אישית וסרטי DVD BOX). מעכשיו יוכלו לקוחותינו ליהנות מצפייה בכל ערוצי הספורט, ערוצי המוסיקה, חבילת המדע והטבע, ערוצי האוכל והבריאות, ערוץ בייבי , ג'וניור, לוגי ועוד.
במידה ורכשה הגב' מנדלסון את אחד מערוצי הפרימיום בתשלום לא תחויב בגינם בחשבונית אוקטובר-דצמבר 07.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
|
פתרון: |
|
|