|
|
|
|
|
|
לפחות דברו עם הלקוחות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אז אתם לא יכולים לתת שירות בגלל כל הסיפורי פוגי שאתם מלעיטים את האנשים , כבר לא חשוב מה הסיבה ולמה וכמה וכל הבבל"ת . לפחות אל תשביתו את מוקד שירות הלקוחות .
אני הייתי צריך להחזיר ממיר היום בבוקר ולצערי לא התאפשר לי להיות בבית רציתי בסה"כ רק לתאם מועד הגעה חדש ונדהמתי לשמוע שגם את מוקד שירות הלקוחות שלכם טרחת להדמים .
אז החיוב עליכם .
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
חברת YES |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
קבלנו את פניתך בנושא של מר אלמלם, ועל כן אשיבך,
חברת yes משקיעה רבות על מנת להעניק חווית קולנוע איכותית ומותאמת לכל לקוח. אנו פועלים באופן מתמיד להפניית המשאבים הן
בתחום המוצר והן בתחום השירות גם יחד.
ביום 14.10.2007 נערכה שיחה אל מול מר אלמלם, ונקבע למולו מועד איסוף ממיר ליום 17.10.2007 בין השעות 8-10, במועד זה הגיע טכנאי החברה ונמצא כי פנייתו המתוארת נכון למועד זה טופלה על ידנו לשביעות רצונו.
אני מאחלת למר מלכה ולבני משפחתו המשך צפייה מהנה.
|
פתרון: |
|
|
|