פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות של חברת יס לבקשה להתנתק נושא התלונה:
‏יום שישי ‏05 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בעקבות איכות הצפיה הלקויה החלטתי להתנתק מיס הגשתי את בקשתי ב 5.10.07 הנציג הבכיר שאיתו שוחחתי הבטיח כי יצרו עימי קשר לקביעת מועד ניתוק מכיוון שלא יצרו עימי קשר שוב התקשרתי ליס הסבירה לי הנציגה כי כל עוד לא נקבע תאריך לניתוק יס החיוב לא יבוטל והבטיחה כמובן שוב שיצרו עימי קשר תוך 48 -72 שעות כמובן שלא טרחו ליצור עימי קשר שוב שוחחתי היום עם סימון מקשרי לקוחות שהסבירה כי תזרז את הפניה כשהסברתי לה כי אני חוששת כי לא יצרו קשר וכי אמשיך לשלם עקב חוסר התיחסות מצידם "הרגיעה אותי הנציגה" בטענה כי מקסימום הוט ישלמו עבור החיוב הנוסף כלומר יש סיכוי כי לא יחזרו אליי ויתרה מזאת אתחיל מסע חדש של חברת יס מול הוט להחזרת חיוב היתכן שאני לקוחה מספר שנים וכעת אין לי את הזכות לקבוע לעצמי מתי ארצה לסיים חוזה כך כנראה גומלים ביס ללקחות של מספר שנים - א כ ז ב ה !!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
קבלנו בתודה את פניתך בנושא של הגב' רביע, ועל כן אשיבך,

חברת yes משקיעה רבות על מנת להעניק חווית קולנוע איכותית ומותאמת לכל לקוח. אנו פועלים באופן מתמיד להפניית המשאבים הן בתחום המוצר והן בתחום השירות גם יחד.

ביום 11.10.2007 נערכה שיחה אל מול הגב' רביע, ונמצא כי פנייתה המתוארת נכון למועד זה טופלה על ידנו לשביעות רצונה.

אני מאחלת לגברת רביע ולמשפחתה המשך צפייה מהנה.

חברת yes.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה