פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי התאמה בין הסכם לחיובים. נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בסוף יולי 2007 פניתי לחברת יס כדי לקבל הצעה למעבר דירה.
קבלתי הצעה ובה מספר הטבות. הייתי אמורה לקבל מס' הטבות אך להפתעתי בחיוב החודשי הראשון לאחר מעבר הדירה ראיתי שחוייבתי יותר ממה שהובטח לי .
לאחר פניות מרובות ליס ולאחר ששוחחתי עם בכירה בקשרי לקוחות הובטח לי שבחיוב הבא אזוכה. אך עם זאת הגיע זמן החיוב הבא וגם שם לא רק שלא זוכיתי אלא שוב כמו בחודש הקודם חוייבתי בסכום מעבר למה שהייתי צריכה לדברי הנציג- שוב היו טעויות אנוש.
כעסתי והתקשרתי שוב ליס, והבכיר שהועברתי אליו בקשרי לקוחות לא ידע לתת לי מענה ואמר לי ששוב בחודש הבא אזוכה, אך אני לא הסכמתי ובקשתי להתנתק ואז כל נימת הדיבור של הנציג השתנתה ופתאום "קבלת הטבות שלא היו חייבים לתת לך", "אם תתנתקי תשלמי קנס","בגלל שפנית הרבה נוצר בלבול" ועוד התבטאויות שלדעתי לא אמורות להנתן ע"י נציג שרות מה גם שפניותיי הרבות באו בגלל הטעויות שנעשו ולא מתוך שעמום אלא מתוך רצון לקבל את מה שהובטח לי. בקשתי לדבר עם מישהו בכיר ממנו אך הוא אמר שאין טעם כי התשובה תהיה זהה,כאשר התעקשתי אמר שיחזרו אליי, ביקשתי לדעת מתי ואמר 24 שעות.
כמובן שלא חזרו אליי ולאחר מספר ימים התקשרתי ואז נציגת בכירה אמרה שאזוכה על 2 טעויות שהיו ובקשר לעוד דבר שביקשתי שיטופל הבטיחה לחזור אליי תוך יומיים (ביום רביעי) היום יום חמישי והיא טרם חזרה אליי ועדיין לא זוכיתי ואני פשוט לא מבינה איך אפשר לטעות כל הרבה בחשבון של לקוח אחד.
הנני לקוחה של יס מספר שנים ואני מוכרחה לציין שעד לתקריות מעבר הדירה הייתי לקוחה מאוד מרוצה שרק פירגנה והמליצה אך היום ההני מאוכזבת מאוד גם מהטיפול בפניותיי וגם מאיכות השידור שאני חווה בתקופה ההאחרונה.
אודה על טיפול בפנייתי.
וכן עוגמת נפש לאור הצורך בפניות רבות שטרם נענו כמו שצריך. סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
חברת yes משקיעה רבות על מנת להעניק ללקוח חווית קולנוע איכותית ומותאמת לכל צופה. אנו פועלים באופן מתמיד להפניית המשאבים הן בתחום המוצר והן בתחום השירות גם יחד.



חברת yes מתנצלת בפניה הלקוחה על ההשתלשלות החריגה, לרבות שיחותייה עם נציגינו ואי הנוחות באם נגרמה לה .



בהתאם לרשומות מערכת החברה בוצע החזר כספי לחשבון מנויה של גב' עמנו כפי שהובטח לה ע"י נציגנו ביום ה-10.10.07 .

כמו כן ביום ה-16.1.0.07 שוחחה עימה נציגתנו להמשך טיפול פנייתה.



אנו מקווים כי גב' עמנו תזכה לשרות ללא דופי.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה