פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשובה למענה על תלונה 24384 נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום!

לגבי המענה של חברת יס על תלונה מס' 24384:

לפי הרשמות שלכם פנייתי הראשונה(מתוך 3) נענתה ב1.10.07,ברצוני להודיע לכם שיכול להיות שעניתם למר קילימניק,אך אני אישית לא קיבלתי שום תשובה מכם.
לגבי סרטי DVD BOX-אני לא יודע איך לקרוא לזה חוץ מ"צחוק מעבודה".הסרטים מלובים באותם הפרעות.יש כ10 סרטים לבחירה והם לא משתנים כבר שבוע ימים.
כמו כן ברצוני לדעת מתי תיהיה החלטה והודעה על פיצוי??את הכסף עבור חודש עם שיבושים אתם כבר קיבלתם,אז כמו שאתם לא חיכיתם,כך גם אני לא מעוניין לחכות פרק זמן לא ידוע.

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
בהמשך לאמור בתשובתנו הקודמת נבקש להבהיר בשנית כי חשוב לחברת yes שכל לקוחותיה יזכו ליהנות מהמוצר המגוון והאיכותי שלה ולפיכך פועלת החברה רבות על מנת שלקוחותיה יוכלו ליהנות בצורה מושלמת מחוויית הצפייה בשידוריה.

בתקופה האחרונה עברנו מספר הפרעות בקליטת שידורי yes במקומות שונים בארץ.

על כן הענקנו לקהל לקוחותינו, צפייה חופשית בסרטי ה- DVD BOX למשך שבועיים החל מיום 5.10.07 עד ה.18.10.07 (למעט סרטים למבוגרים).

אנו נמשיך לעשות הכל כדי שלקוחותינו ימשיכו ליהנות מהתוכן והשירות הטובים בישראל.


yes מודה ללקוחותיה על הסבלנות והאמון ומפצה את לקוחותיה ופותחת את כל הערוצים למשך 3 חודשים ללא תוספת תשלום (למעט סרטי וערוצי ארוטיקה, משחקים בהזמנה אישית וסרטי DVD BOX). מעכשיו יוכלו לקוחותינו ליהנות מצפייה בכל ערוצי הספורט, ערוצי המוסיקה, חבילת המדע והטבע, ערוצי האוכל והבריאות, ערוץ בייבי , ג'וניור, לוגי ועוד.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה