|
|
|
|
|
|
שרות גרוע ואין מענה באתר של יס |
נושא התלונה: |
יום שלישי 25 ספטמבר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הנני פונה קרוב לחודש עקב שרות גרוע של צוות הטכנאים אשר לא מגעים ואין מענה באתרשל יס . וגם לא ניתן להשיג מענה בטלפונים . עד היום אני לא יכול לצפות בטלויזה כי לא קיבלתי שרות .הטכנאי אמר לי שהוא בדרך וה" יודע איפה הוא עד מתי הטכנאים מבטיחים שהם יגיע והם לא מגעים . אולי סוף סוף תחליפו את הקבלנים משנה שלכם ?הנני מתחיל בהלכים משפטים כנגד חברת יס עקב אי תיקון תקלה קרוב לחודש .
|
ביזבוז זמן וימי עבודה |
סוג הנזק : |
תיקון התקלה ופיצוי כספי על אי הגעת טכנאי מ25 |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
חברת YES |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
אני מודה לך על פנייתך מיום 15.10.2007 בעניינו של מר רונן.
בהתאם לבדיקה מקיפה ברשומות המנוי נמצא כי החל מחודש יוני 2007 ביקרו בביתו של מר סימוביץ מספר רב של טכנאי החברה ומתקינים.
בביתו של מר סימוביץ הוחלף ממיר 3 פעמים ולא נמצא כי ישנה תקלת צפייה כתוצאה מציוד החברה.
מר רונן סימוביץ מטופל למול נציגי החברה באופן ישיר.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת. |
פתרון: |
|
|
|