פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שלטים לממירים של חברת יס נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏10 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ישנה מחלה נפוצה לשלטי YES להפסיק לפעול ללא סיבה. כלומר שלא נגרם נזק כלשהו למכשיר. כאשר אני מפנה תלונה זו לחברה הם הפנו אותי לדואר להחלפת שלט תמורת 30 שקלים למרות שהשלט היה בן 3 חודשים בלבד. אחרי שנאלצתי להחליף שלט גם לי וגם לאבי שגם לו נגרמה תקלה זהה החלטתי לבדוק את העניין. וגיליתי שיש נטיה לשלטים להרדם וע"י היפוך הסוללות למספר שניות והחזרתן גרם לשלט להתעורר ולתפקד כרגיל. אחרי 3 נסיונות כאלה שראיתי שאכן זו הבעייה - כלומר שיש באג במכשיר פניתי ליס. לתדהמתי זה לא ממש עניין אותם והם נפנפו אותי ללא בדיקת העיניין מה שעורר את חשדי שיש כאן גזילה. לדעתי הם מודעים לבעייה ושרות הלקוחות שלהם נמנע מלתת לנו מידע זה. אני משוכנע שאין מנוי אחד של יס שלא חווה את החוייה הזו. מדובר בשלטים הכסופים מהדגם החדש.נוסף על זה גם הטירחה בלגשת לדואר להחליף המכשיר. עלי לציין כי נותנת השירות אפילו לא טרחה לשאול לשמי או כל פרט אחר.
עלבון, סוג הנזק :
שרות תיקונים שלהם צריך לכלול פתרון זה. החזר כספי ל פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה