פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום מיותר נושא התלונה:
‏יום שני ‏23 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני הייתי מחוברת לחברת יס מספר שנים. במהלך שנת 2007 רציתי לעבור לחברת הוט, מאחר וידוע כי תמיד יש איזשהוא סעיף עם התחיבות כזו או אחרת אז בדקתי מול חברת יס שלא קיימץ התחייבות כך גם בני ונציג המכירות של הוט. נאמר לנו במפורש כי אין שום התחייבות וניתן לעזוב את החברה ללא כל תשלום. פתאום במהלך יולי 2007 אני מקבלת מחברת יס תשלום של 189 שח על שידורי מונדיאל , לאחר בירור אכן הייתה התחייבות ואני מחוייבת על כך . זאת בטענה שההיתחיבות היא מול כרטיס האשראי ולא מול יס. אז למה יס גובה את הכסף? ואם ההיתי יודעת שישנה התחייבות ההיתי מחכה שהיא תסתיים ורק אחר כך מתנתקת.
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה