פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין מענה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
זה מספר ימים שאני מנסה להשיג את חברת יס במענה טלפוני ואף ניסיתי להשיג את החברה דרך האינטרנט כתבתי בקשה דרך המייל וביקשתי שיחזרו אליי וטרם קיבלתי תשובה.(אני מייצגת את הוריי המנויים ביס).
המנוי אמור להסתיים בתאריך 18.10.2007 ועליי לבדוק עלויות כדי להחליט אם להישאר מנויה או לעבור לחברת הוט
אשמח אם תוכלו לקשר ביני לבין חברת יס
תודה והמשך יום נפלא

.

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
קבלנו בתודה את פנייתה של גב' מיטל.

בהתאם לרשומות מערכת החברה טופל נושא פנייתה ביום ה-17.10.07 מול נציגנו.

אנו שמחים כי הלקוחה בחרה להמשיך התקשרותה עמנו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה