פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחייבים דמי מנוי למרות סיום החוזה בהסכמה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לחברת ויזה יש נוהל שלא מבטלים הוראות קבע בכרטיסי אשראי לחברות מועדפות כמו יס, פרטנר וכד'.
הנוהל אינו חוקי כמובן אסל זה לא ממש חשוב לחברות האשראי.
לאחרונה, סיימתי מנוי ביס בהסכמה, פשוט נגמר החוזה.
שלחתי הודעה לויזה ויס, ואלו לא מעניין אותם כלום, מחייבים,
פשוט גזל !

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 22.10.2007 ובעניינו של מר גורן.

מר גורן פנה ל-yes באופן ישיר ונענה על ידינו על כי ביום 19.9.2007 ביקש ניתוק המנוי ובהתאם לכך ביום 20.9.2007 הופסק החיוב בחשבונו בגין שירותי הצפייה.

יחד עם זאת, ציוד הקצה אשר נאסף על ידינו ביום 14.10.2007 הועבר לבדיקה ולניתוק המנוי אשר לאחר יערך על ידינו הליך גמר חשבון.

חשבונו של מר גורן חויב בגין חיוב חודשי לחודש ספטמבר 2007 ולאחר הליך גמר חשבון אנו לא נעשה כל שימוש באמצעי התשלום אשר העביר לידינו והתחייביותיו כלפינו יבוטלו.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה