פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברה מכובדת לוקחת לקוחות בני ערובה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏17 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ברצוני לספר לכם על חברה מכובדת (כך חשבתי לפני הסיפור) שלוקחת לקוחות בתור בני ערובה!
לפני שנה עשיתי חידוש מנוי לYES לשנה נוספת עם התחייבות.אחרי מספר חודשים פניתי לשרות לקוחות לפטור בעיה ואחרי שבעיה לא קיבלה פתרון הולם ביקשתי להתנתק משרות שלהם.
בשירות לקוחות נאמר לי שאני יכול להתנתק בעוד שנה או לשלם 400 ₪ דמי יציאה מהתחייבות!
המתנתי בסבלנות שנה ולפני שלושה ימים (שלושה ימים לפני שנגמרת התחייבות) התקשרתי להתנתק
סוף סוף ולהיות אדם חופשי!אחרי שעות רבות של המתנה על קו טלפון הצלחתי להגיע לנציג שרות
שביקשתי להתנתק – נאמר לי שמחלקה מיוחדת מטפלת בניתוקים ומעבירים פניה שלי לטיפול שלהם!
במשך שלושה ימים אני מבזבז זמני וכספי על ניסיון להתנתק איך ללא הצלחה!בסוף היום השלישי אחרי
צעקות אני מצליח להגיע למישהו שכן (כך הוא אומר)יכול לנתק אותי. אחרי חצי שעה של ניסיון לשכנע
אותי להתחייב לעוד שנה אני מחליט שמספיק לקבל קרינה מטלפון נייד ומבקש בכל לשון של בקשה
להתנתק סופית מהשירות שלהם.
כאן אני מקבל תשובה שמנהל אזורי התקשר עלי בעוד 3 ימי עבודה לבירור!
אמרתי שאני לא מעוניין לדבר עם מנהל – אני רוצה להתנתק , ובטוח שלא רוצה לשלם עוד ימי צפייה
עד שמנהל מכובד של אזור התקשר עלי לשיחה!
הנציג הנחמד (בכל מקרה הייה כזה בהתחלה בזמן שניסה להחתים אותי לעוד שנה) אמר שהוא סיים טיפול בפניה שלי ושאני יכול או להמתין 3 ימים למנהל או להמתין 3 ימים למנהל !
לא חושב שבמדינה עם חוק ומשרדים שאמורים להגן על זכויות צרכן זה צריך לקרות!
אני לא הולך לעזוב את העניין הזה ואני חושב להגיש תביעה נגד חברה ,
ותלונה למשרדים הרלוונטיים!
כל מישהו הייה לו מקרה כמו שלי מוזמן לצור איתי קשר להשתתף בתביעה!

בכבוד רב,
מיכאל
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
קבלנו בתודה את פניתך בנושא של מר קאנו, ועל כן אשיבך.

חברת yes משקיעה רבות על מנת להעניק חווית קולנוע איכותית ומותאמת לכל לקוח. אנו פועלים באופן מתמיד להפניית המשאבים הן בתחום המוצר והן בתחום השירות גם יחד.

לאחר בדיקת רשומת מנוי של מר קאנו נמצא כי ביום 21.10.2007 שוחח עם נצגנו ממוקד קשרי לקוחות, וכי סוכם למולו מועד איסוף ציוד ליום 11.11.2007 בין השעות 13-15.

יצויין כי עד למועד זה ימשיך מר קאנו להנות משירותי הצפיה הנתנים באמצעות חברתנו, אלא באם אחרת.

נשמח לראות את מר קאנו בקרב קהל לקוחתינו בעתיד.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה