פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות גרוע ביותר !! רמאים ושקרנים!! נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ב-26/10 החבילה שלי נגמרת ולפי כך יצרתי קשר ב-12/10 לברר על מבצע חדש,דיברתי עם מס' נציגים ההמתנה הייתה ארוכה השיחות מתנתקות ואף אחד לא מתנצל על כך רק מן הנימוס,אף אחד לא לוקח אחריות ומטפל בי ישר מעבירים למחלקת קשרי לקוחות ואז שוב השיחה מתנתקת,לבסוף כשדיברתי עם שירן מקשרי לקוחות הציעה לי חבילההסכמתי לחבילה אך באותו יום התקשרתי אליה שוב שלא תסגור אותה עדיין,וגם התעניינתי לגבי אינט' (יש לי הוט כרגע)וקישרה אותי עם בזק לקבלת מידע מלא.עם שירן סוכם כי היא תחזור אליי ב-14/10לסגירת מבצע מה שלא קרה כלל לא חזרה אליי ב-15/10 יצרתי קשר ושוב טרטור עד שעונים ונציג אחר ענה ודיברנו על ממיר בחינם ותשלום על ההתקנה בלבד ,כל אחד עושה מה שבא לו אף אחד לא עומד מאחורי מה שמבטיחים פשוט בושה וחרפה היום ה-18/10 עדיין במו"מ עם קשרי לקוחות דיברנו עם שנה שהשירות שלה היה מתחת לכל ביקורת התייחסה אלינו כאילו עושה לנו טובה ואף הציעה לנו להתנתק אם בא לנו ,לאחר מכן דיברתי עם דוברת וביקשתי מנהל זו ניתקה לי בפנים ולא חזרה אליי לסגירת טיפול יצרתי שוב קשר בפעם השלישית ענה לי מני ביקשתי מנהל מעליו ולא רצה להעביר לי אמר שיבדוק את הנושא ניתק איתי את השיחה והתקשר לטלפון הקווי שבבית שלי אמא שלי ענתה לו והסבירה לו את המצב אליו נקלענו בגלל שירן ששייכה אותנו למבצע ללא רצוננו טוען כי אם ניתנתק נצטרך לשלם קנס אני לא מוכנה לכך אימי ביקשה מנהל מעליו והוא ניתק לה בפנים!!!!זה השירות של יס????ככה משמרים לקוחות???בושה וחרפה!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
קבלנו בתודה את פנייתה של גב' סיוון שבנידון. תגובה:
yes פועלת באופן מתמיד למען שיפור השירות ואיכותו, על מנת להביא לשביעות רצון כלל לקוחותינו אנו מתנצלים בפני גב' בן אדיבה על השתלשלות המקרה.

בהתאם לרשמות מערכת החברהביום ה-25.10.07 שוחה הלקוחה עם נציגנו אשר טיפלו בפנייתה.

אנו שמחים כי בחברה להמשיך התקשרותה עמנו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה