פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחות שווא ע"י חברת הלוויין YES ואי מתן שירות הולם ללקוחb נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏23 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני להסב את תשומת לבכם לבעיה חמורה בחברת YES . לפני כשבוע הצטרפנו אני ובן זוגי לחברה וזאת לאחר השוואה מול המתחרה ושיקולים נוספים. נציג המכירות, אלי אקריש, שדיבר איתנו לראשונה וביצע עבורנו את ההצטרפות הסתבר כמבטיח הבטחות שווא לריק רק בכדי למכור מוצר. לצערנו הרב, הדבר נתגלה לנו רק בדיעבד. הבטחות כמו שנה חינם אינטרנט. מזה שבוע אנו מנסים ליצור עימם קשר, דיברנו עם מס' נציגים/נציגים בכירים אשר את שמותם נשמח לתת כמו: שרית, יוליה וכיו'. הובטח לנו מס' פעמים על ידם כי יחזרו אלינו אך עד היום אנו ממתינים לכך. כל נציג מעביר את הכדור למישהו אחר אך כבר לא נשאר עם מי לדבר במגרש שלהם. כל אחד מבטיח לטפל, מבטיח לחזור, מבטיח להעביר הלאה לדרג הבכיר אך עד היום לא נשמע דבר. אני ובן זוגי מאוד מאוכזבים מהשירות ועוגמת נפש שלא תתואר וכמובן שעל חשבוננו.אני רואה לנכון את הדבר אבסורד היות ומדובר בהצטרפות לקוח חדש. כך הם מציגים את עצמם בפניו? זה הטעם שהם משאירים? אף אחד לא לוקח אחריות על מה שהובטח לנו ע"י אותו נציג. רק אומרים שזה טעות שלו ואין מה לעשות היום בפעם המאה, דיברנו עם המוקד ונאמר לנו ע"י שרית, נציגה בכירה בשירות לקוחות חדשים, כי אם נחליט להתנתק, ניאלץ לשלם דמי יציאה. ועל מה בדיוק??? שהרי, הסכם ההתקשרות שחתמנו וסיכמנו מולם הכיל X והם עכשיו מציעים Y בשל טעות של הנציג. זו הפרת חוזה ואין זה ייתכן שאנו נפגוג את דמי היציאה! אני מעוניינת שמישהו סוף סוף ייקח אחריות ויתקנו את המוניטין שיצרו אצלנו. אני גם מעוניינת שמישהו בכיר יחזור אלינו דחוף בכדי לקדם את העניין בתור בעלת המנוי, אין אני מוכנה לשלם חודש נוסף בצורה הזו. ומבחינתי את כל הכרוך סביב יסדרו בעצמם. אני מבינה כי טעויות קורות אך לא ברציפות כזו ולא בחוסר אכפתיות מצידם ובתור אחת שעובדת לשירות אנשים - אני רואה ביחס זה עוגמת נפש חמורה ואי לקיחת אחריות
שלחנו פנייה לפניות הציבור ופקס ללשכת מנכ"ל

אודה לעזרתכם
לילך
כספי סוג הנזק :
פתרון ראוי מטעם YES פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
בהתאם לרשומות מערכת החברה טופל נושא פנייתה ע"י נציי קשרי לקוחות ביום ה-1.11.07. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה