פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחייבות ארוכת טווח נושא התלונה:
מלחי יובל שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

כיום אני גולש באינטרנט במהירותKB 750 ורציתי לבדוק את אפשרויות השדרוג למהירות גבוהה יותר. באינטרנט זהב, ספק התקשורת "גילו לי" שמהירות גבוהה פי שתיים ממהירות הגלישה שלי כיום נמוכה ב300 ש"ח מהמחיר שאני משלם היום. לשאלתי מדוע לא מודיעים לצרכן על עדכון מחירים ענו לי "אנחנו מפרסמים כל הזמן". בגלל המחיר אמרתי ניחא ושדרגתי את מהירות האינטרנט בחסכון של 300 ש"ח.

אך כל זה לא הספיק ונאלצתי להתקשר לבזק להודיע להם על שינוי מהירות הגלישה שלי. בזק הפנו אותי לחברת יס שדרכה יש לי מבצע על שרות האינטרנט. חברת יס הודיעה לי מצידה כי אין בעיה לשדרג את מהירות האינטרנט תמורת עשרה שקלים בחודש, אך יש לחתום על חוזה התחייבות לאינטרנט וליס לשנה! לשאלתי מדוע אי אפשר פשוט לספק ללקוח שרות תמורת תשלום כמקובל, התמם בפני נציג המכירות שזוהי השיטה וככה הם עובדים. פשוט חוצפה.

האם בקנייה שלי בסופר-מרקט מגבילים אותי למבצעים או למוצרים שונים בתנאי שאקנה רק אצלהם בשנה הקרובה?
האם המוסך שלי מחייב אותי לתקן את האוטו רק אצלו בשנה הקרובה?
האם חנות ספרים מחייבת אותי לקנות רק אצלה?

מדוע כאשר ישנם רק שתי חברות כבלים בארץ, כל שינוי שאני מבקש לעשות גורר התחייבות של שנה או שנתיים? אני אישית נתקלתי במקרה הזה רק אצל חברות הכבלים, האם אין במדינת ישראל השגחה על גופים אלו?

ברכה,

יובל מלחי
מושב אביחיל
כספי סוג הנזק :
אפשרות לבצע שינוי ושדרוג בחברות הכבלים ללא התחייבות ארוכת טווח פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
קבלנו בתודה את פניתך בנושא של מר מלחי, ועל כן אשיבך.

כהמשך לפנייתו של מר מלחי יצוין כי חברתנו מציעה מבצעים מעת לעת לקהל לקוחותיה הקיימים והחדשים, נושא ההתחייבות שונה ממבצע למבצע. אך יודגש כי תקופת ההתחייבות המינימאלית הינה בת 12 חודשים.

כחלק מחבילת תשתית האינטרנט המסופקת על ידי חברתנו באמצעות חברת "בזק", מעובר תשלום בגין שירותים אילו על ידי החברה כתשלום מראש, על כן מחייבת החברה את לקוחותיה לקבל שירותים אילו לתקופה בת 12 חודשים לפחות.

עוד יצויין כי גם בחברת "בזק" ו/או בחברה "הכבלים" ישנה התחייבות לנושא התשתית לתקופה בת 12 חודשים.

חברות נוספות ולאו דווקא בתחום האינטרנט מחייבת את לקוחותיהם לתקופה מסוימת, וזאת לאור הענקת מחוות כספיות, והטבות שירותיות נוספות.

חברת yes מאחלת למר מלחי ובני ביתו המשך צפיה מהנה.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה