פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך תלונה 24956 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
כמו שציפיתי- תגובה מעליבה, מגוכחת, לא מתאימה!!!!!

נתחיל מה"זיכוי לבקשתו" על חיוב הגעת טכנאי-

מדובר בטכנאי שהוזמן ופעמיים לא הגיע. חיכינו שעות, לשווא!!!!!
התברר לנו, שבמקום פיצוי על ה"ייבוש" הזה, חייבו אותנו על הגעת טכנאי וטענו שלא היינו בבית. כמובן שדבר ראשון ביקשנו לבטל את החיוב הזה. מצחיק שהם מעיזים לרשום שלבקשתי זיכו אותי. לא הציעו פיצוי עד שאיימנו להתנתק, ולמרות שהם הפרו בכך את החוזה, הם איימו שאם נתנתק, נחוייב בקנס.

דבר שני, לגבי השיחה עם מאיה-
מספר פעמים ביקשתי לבדוק בהקלטת השיחה אם אכן נאמר לנו שהמשכת ההתקשרות, אחרי שהנציגים התחננו בפנינו שנישאר ביס, כרוכה בהתחייבות לשנה נוספת. אם נאמר- אני אתנצל כמובן, ובמידה וארצה להתנתק, אשלם את הקנס כפי שסוכם. אני לא זוכר שסוכם על כך, או שהדבר צויין, ולכן ביקשתי להאזין לשיחה. העובדה שהנציג עידו רשם כי עידכן אודות ההתחייבות, עדיין לא אומרת שזה אכן קרה. הרי ישנם פורמטים שנציגים משתמשים בהם לאחר שיחות עם לקוחות. זה שרשום לא אומר שאכן נעשה. לגבי הפקש שנטען כי נשלח לביתנו, דבר ראשון- אין לנו פקס בבית. דבר שני, הובטח כי יישלח פקס לעבודה (של מאיה), אך פקס כזה לא הגיע אלינו (וגם לא קיבלנו טלפון שציין כי הפקס נשלח).

מאד מרגש לקרוא שיס פועלת בהתאם לחוקים שקבע משרד התקשורת ויכולה לסכם הארכות חוזה טלפונית. אבל, מאחר ולא זכור לי כי תנאי החוזה צויינו טלפונית- אין לכך שום תוקף.

בסה"כ ביקשתי לבדוק את השיחה!!!! לא ביקשתי להתנתק!!!! אלא רק לבדוק אם ציינו כי המשך כרוך בהתחייבות לשנה. אם זה לא צויין בשיחה, ביקשתי לבטל את סעיף קנס היציאה.

מחברת יס לא חזרו אלי ולא דיברו איתי טלפונית לגבי הפנייה.

עושה רושם שמדובר במעיין משחק בין ילדים. אני טוען טענה, הם נעלבים ולא מדברים איתי!!!!!

לא ברור לי למה הדברים צריכים להיות חשופים כך לכל, אבל אם זו הדרך שביס מעדיפים, אני אשתף פעולה.

אני עדיין מחכה לשמוע מנציגי החברה.

נ.ב

כמו שציינתי בתלונה המקורית, אל תאמינו ל "דיברנו עם הלקוח והעניין סודר לשביעות רצונו". ברגע שהעניין ייגמר לשביעות רצוני, אני אציין זאת בתלונה/מחמאה חדשה.


עלבון, כספי, בזוב זמן סוג הנזק :
ביטול סעיף התחייבות לשנה ונושא קנס היציאה המגוחך פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
ראשית נציין כי פנייתו הקודמת נענתה במלוא תשומת הלב הראוייה, תוך בדיקה מקיפה ברשומות המנוי ומול הגורמים הרלוונטים בחברתנו.
צר לנו אם קבל רושם אחר או באם נוהלי חברתנו אינם עומדים בקנה אחד עם ציפיותיו.

בנושא ההתחייבות לחברתנו , חברתנו מציעה מעת לעת מבצעים ומסלולי צפייה ואינטרנט שונים לקהל לקוחותיה בתנאי הצטרפות אטרקטיביים, כמובן שהדבר מחייב נאמנות לקוחותינו לחברה לתקופה מסוימת בכפוף לתנאי המבצעים בנספח ובמידה ויפסיק התקשרותו טרם תום תקופה זו, יחויב בגין "החזר עלות ההטבה שניתנה" .



יודגש שהחזר עלות הטבת מבצע כולל הטבה במחיר מסלול הצפייה והגלישה, בעת חידוש מבצע במהלך ההתקשרות הלקוח מקבל מבצע שמחירו מוזל בעשרות אחוזים ממחיר המחירון הרשמי ובכפוף לכך עליו להתחייב להישאר מנוי על שירותינו לתקופה מוגדרת מראש.



התחייבות במבצעים מקובלת בענפים רבים במשק כמו בענף התקשורת הסלולרית, במבצעי חיבור לשירותי אינטרנט, ברכישת מנוי לעיתון יומי ועוד.



בהקשר זה יצוין כי תמיד עומדת בפני הלקוח האפשרות להמשיך את ההתקשרות מול חברתנו ללא כל התחייבות בבחירת חבילת צפייה ותשלום עבורה על פי מחירונה הרשמי של חברתנו שמפורסם באתר האינטרנט שלנו.



בהתאם לאמור לעיל הרנו להפנות את מר דותן לטיפול בנושא בהמשך התקשרותו עמנו בטלפון: 1-800-20-8000.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה