פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הקפאה שבוצעה, או לא בוצעה, או כן בוצעה: אבל כסף הם לוקחיםb נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד מר אבי קלפה
מנהל שירות לקוחות חברת ייס

שלום רב

אני פונה אליך בעניין לא פתור שלי מול חברתך, בצער רב אני חייב לומר, כיוון שאני מלא הערכה לשידוריכם.
עם זאת, בכעס רב אני מצטער לומר שאי אפשר לעבוד מול שירות הלקוחות שלכם. קפקא בעצמו היה נבהל ומפסיק לכתוב לאיזה תקופה ככה על הדרך.

אלה הנתונים:

בתאריך 29.6.07 ביקשתי הקפאה לארבעה חודשים. באותו יום קיבלתי אישור באינטרנט מהאתר שלכם שההקפאה בוצעה.
לאחר שלושה חודשים גיליתי שאתם ממשיכים לגבות ממני דמי מנוי למרות שאני אמור להיות מוקפא.
ביקשתי את כספי חזרה: נאמר לי במהלך כחמש פניות הדברים הבאים:
1. שהנתון לא נקלט, ושעלי לפקסס טופס בפקס על ניתוק/הקפאה
2. שאתם מצטערים, ושאקבל חזרה את כספי, וחודש פיצוי על אי ההבנה
3. שההקפאה לא נקלטה, ושהיא תתחיל באוקטובר
4. והבוקר: בשירות לקוחות אמרו לי שההקפאה נגמרת היום, ובמוקד לקוחות שם דיברתי עם בחור בשם שי, נאמר לי שלא הוקפאתי כלל במהלך החודשים האחרונים ושלא אקבל את כספי חזרה כלל.


חווית הלקוח מול ייס, אני חייב לומר, היא חוויה לא נעימה בצורה מוחלטת. נתונים של התקשורת אתכם לא נרשמים ולא ידועים לנציגים.

אני מבקש לקבל כספי חזרה (מסמך האישור על ההקפאה מצורף מטה, כמו גם פנייתי שלא נענתה לפני כחודש למוקד פניות הציבור) על ארבעת חודשי הקפאה החל מה-1.7, פלוס חודש הקפאה פיצוי כפי שהובטח לי על יגדי אחת מנציגותיכם, ואז אשקול אם לא להתנתק משירותכם.

לתגובתך המהירה

ממני

יאיר


הנה ההוכחה:

---------- Forwarded message ----------
From: [email protected] < [email protected]>
Date: 18:50 29/06/2007
Subject: הקפאת מנוי
To: [email protected]



לקוח יקר !


- הסתר טקסט מצוטט -
אנו מודים לך על פנייתך,
תקופת ההקפאה תחל ביום בו בקשת להתחיל ולהקפיא את השידורים ובלבד שיום
זה עתידי ליום שליחת הבקשה ושבקשתך תואמת את מדיניות החברה, כמתואר בתנאי ההקפאה אותם אישרת באתר.
תקופת ההקפאה תסתיים ביום בו בקשת לסיים תקופה זו, ובלבד שמדובר בתקופת
הקפאה שבין חודש לארבעה חודשים.
עם סיום תקופת ההקפאה תשוב לצפות בערוצים בהם צפית טרם תקופת ההקפאה.
חברת yes תשמח להמשיך ולהעניק לך חוויה קולנועית גדולה מהחיים בסיום התקופה
האמורה.
מתאריך:01/07/2007
עד תאריך:30/10/2007
בברכה,
yes הטלוויזיה בלווין.

כספי סוג הנזק :
פיצוי על גבייה לא חוקית, פיצוי באמצעות עוד חודשי הקפאה, השבת כספי מיידית פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
ראשית ברצוני להודות למר קדר על שהקדיש מזמנו להעלות על הכתב את דבריו, אשר מהם עולה כי yes נהגה שלא בהתאם לציפיותו.

yes משקיעה רבות על מנת להעניק ללקוח חווית קולנוע איכותית ומותאמת לכל צופה. אנו פועלים באופן מתמיד להפניית המשאבים הן
בתחום המוצר והן בתחום השירות גם יחד.

yes עושה כל שביכולתה על מנת להעניק ללקוחותיה את השרות הטוב והאיכותי ביותר.
אביע התנצלותנו על הרושם שיצרנו אצל מר קדר בנושא השרות ללקוח, אנו רואים מקרה זה בחומרה , בחברה הפועלת רבות למען
לקוחותיה הן ברמת המוצר והן ברמת השרות. נציגנו מחויבים להעניק ללקוח את השרות הטוב והאיכותי ביותר.

מבדיקה ברשומות yes נמצא כי בקשתו של מר יאיר קדר לרשום במנוי על שמו הפסקה זמנית בקבלת שירותי התוכן ("הקפאה") במנוי
הועברה באמצעות אתר לטיפול אוטומטי ובהתאם נשלח אליו אישור טיפול וזאת למרות שהפנייה לא נקלטה במשרדינו עקב תקלה טכנית במערכת
האתר.

לאור האמור לעיל, חשבונו של מר יאיר קדר יזוכה על ידינו בגין חיובים לתקופה 1.7.2007- 31.10.2007.

אנו מאחלים למר קדר ולבני ביתו המשך צפייה מהנה ומקווים כי בעתיד יהנה משרות מקצועי והולם.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה