פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
YES מתחמקים מחוזה חתום נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כחודש הגיע לביתי איש מכירות של YES והציע לי מבצע מסויים במחיר X. לפני החתימה הציע הנציג כניסיון שכנוע נוסף עוד שני ערוצים מחבילת הפרימיום של יס בחינם למשך המבצע (3 שנים). ביקשתי שיכתוב בדיוק מה כולל המבצע על גבי הצעת המחיר שלו ולאחר שכתב- חתמנו והתחברנו. לאחרונה גיליתי שערוצי החינם שהבטיח בסוף אינם חינם כלל וכי רק אחד חינם והשני בתשלום. ביררתי מול חברת יס ולאחר שבוע של בירורים מסרו לי כי הנציג אינו עובד יותר בחברת יס (לא קריטי לי) וכי מבירור עם המנהל שלו עולה כי לא היה בסמכותו להציע שני ערוצים אלה בחינם, יס אינה יכולה לעמוד בתנאי המבצע שהוצע לי והם מציעים לי בתור פשרה את שני הערוצים חינם לשנה בלבד ולא למשך התקופה המלאה.
ביקשתי להתנתק בשל העניין העקרוני של חוסר האמינות והודיעו לי שעליי לשלם קנס יציאה בגלל שבירת תוכנית. לשאלתי מדוע עלי לשלם אמרו לי כי הם אינם מחוייבים למה שכתב סוכן המכירות בכתב יד וכי דבר זה אינו תקף משפטית. לכן מבחינתם אני מבקש להתנתק "סתם" ועלי לשלם קנס.

האם נכון הדבר ?
איך חברה יכולה להתנער ממסמך שכתב נציג רשמי שלה ?
כספי סוג הנזק :
עמידה במה שהבטיחו או ניתוק ללא קנס פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
קבלנו בתודה את פניתו של מר בורג שבנידון.
פנייתו הזהה של מר בורג התקבלה בחברתנו באמצעות ממשרד התקשורת ביום ה-4.11.07, לאחר בדיקה מקיפה שנערכה בעניינו
נענה ע"י yes ביום ה-6.11.07.
yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה