פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי של חברה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏28 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שיחות ארוכות הגעתי להחלטות עם חברת יס לקבלת שירותים בביתי בתאריך 24.11 נקבע לי התקנה בין השעות 13:00 16:00 יצאתי במחצית יום העבודה לביתי בכדי להמתין למתקין בסביבות 14:30 קיבלתי טלפון מנציגה אשר אמרה שהמתקין יאחר ואם אוכל לקבל אותו בין השעות 16:00 ל19:00 אמרתי שבסדר והמשכתי להמתין לתכנאי מאחר ובביתי יש התקנה של 6 ממירים התקנה לא קצרה בשעה 18:00 החלטתי להיתקשר ולברר מה קורה אך לא הצלחתי אפילו להגיע לנציק הגעתי להודעה קולית אשר אומרת שיש עומס של פניות ולהיתקשר במועד מאוחר יותר עד לשעה 19:00 לא הצלחתי לדבר עם נציג בשעה19:15 התקשרה אליי נציגה ואמרה שהנציג מתעקב {שוב} והוא יגיע בשעה20:15-20:30 הסברתי לנציגה שזה לא בסדר שאני ממתין משעה 13:00 והיא החליטה לפצות אותי ב-100 ש"ח היתרצתי והמשכתי להמתין בשעה 20:15 מתקשר אלי המתקין ואומר לי שהוא עייף והוא משעה 6:00 ער ואם אני רוצה התקנה טובה כדאי לי להמתין למחר. אמרתי למתקין שלא יבוא וזה אמר לי אני אומר שביקשת שלא אבוא מאחר ולא רציתי שיקרה למתקין משהו וזה יהיה על מצפוני ביטלתי את ההתקנה וסיפרתי את הסיבה האמיתית לנציגה וזו נדהמה מהסיפור וקיבלתי פיצוי נוסף של 70 ש"ח וניקבע לי תאריך התקנה חדש ל28.10 הסברתי שאני מסיים ב-17:00 ולא אוכל לקחת חופש נוסף והנציגה הסבירה לי שהיא רושמת בין 16:00 ל 19:00 ושהמתקין יבוא ב-17:00 בשעה 14:30 אני מקבל שיחה מהמתקין ששאל מתי אהיה בבית הסברתי לו שב-17:00 וזה אמר שיבוא בסביבות 17:00 לאחר מס' דקות שוב טל מיס שאומרים שהתכנאי יגיעה ב-16:00 בלבד ולא ימתין לי לאחר שיכנועים הסכים להמתין כ-15 דקות ועם עוד קצת ויכוחים היתקשרו לאימי שאלו אותה היכן היא כאשר הסבירה שהיא בחניה עוד 5 דקות בבית הנציג אמר שהתכנאי ימתין אך כאשר חיפשה את התכנאי זה כבר לא היה במקום ואני שאלתי את נציג השירות למה אני יכולתי לחכות משעה 13:00 ועד 20:30 שבע וחצי שעות והתכנאי לא ממתין לי לכל היותר 30דקות מה גם שהחברה כ"כ מזלזלת בלקוחות שלה שאפילו לא קיבלתי טלפון לשיכנוע נוסף ומועד התקנה חדש ודרך אגב כל נציג שדיבר איתי היה חייב להזכיר לי שקיבלתי פיצוי של 170 ש"ח לדעתי חברה שאומרת שהשירות שלהם הכי טוב בשוק היום וממש עלה לה השטן לראש
ובהיזדמנות זו אמליץ לכל אחד לשקול פעמיים לפני היתחברות ליס אומר בכנות שהוט חברה לא פחות קשה אבל היא חברה יותר קשובה ללקוח ולצרכיו
בזבוז זמן כסף סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 27.11.2007 בעניינו של מר ארז.

ראשית ברצוני להודות למר ארז על שהקדיש מזמנו להעלות על הכתב את דבריו, אשר מהם עולה כי yes נהגה שלא בהתאם לציפיותו.



yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן , על כן אבקש להתנצל על העולה מפנייתו של מר פלקר.



כמו כן, פנייתו הועברה למנהלי המחלקה הטכנית לידיעתם ולטיפולם האישי .



אבקש לאשר כי אנו לא נעשה כל שימוש באמצעי התשלום אשר העביר אלינו והתחייבויותיו כלפינו מבוטלות.



יחד עם זאת, נשמח מאוד באם יבחר מר פלקר להצטרף לשירותי חברתנו ובהתאם למבצע אשר יבחר ונעניק לו זיכוי בגובה חודש צפייה אחד, וזאת כמחווה.



הצעה זו עומדת לזכותו עד ליום 31.3.2008.



נשמח לעמוד לרשותו בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה