פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אתר צלחת קליטה בבית מגורים נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏30 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
א.ג.נכבדים השולח:פינגולד עזי גולדה מאיר 31 חיפה
בתאריך הנ"ל בשעות הערב נעלמו שדורי הטלויזיה באתר גולדה מאיר 31 חיפה למספר מנויים מתברר כי התקלה (כך מקווים) מקורה בצלחת הקליטה המוצבת במקום אשר הגישה אליו מותנית בהסכמת אחד מבעלי הדירות
0לא ידוע לי איזה) ועלינו לחכות להמצאותו של אותו דייר בבית ולפי טכנאי יס זה יהיה בשעות הערב.התלות באחד הדיירים באתר 31 דירות מגבילה את יכולת התיקון מה היה קורה באם אותו דייר היה שוהה מחוץ לעיר למספר ימים.
מבקש למצוא אתר חלופי המאפשר גישה רציפה אנא עדכנו אותי בנושא אחרת אשקול מעבר לחברה אחרת ללא תלות ברצון טוב של אחד הדירים היכול בשוגג למנוע ממני את קליטת השדורים.
תודה על הטפול

עזי פינגולד
עוגמת נפש סוג הנזק :
שנוי מקום הצבת צלחת הקליטה פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן.



בהתאם לרשומות yes נמצא כי ביום 1.11.2007 תוקנה על ידינו תקלת הצפייה אשר היתה בבניין מגוריו של מר פינגולד.



חשוב לציין כי yes (להלן: "החברה"), פועלת ע"פ חוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ"ב-1982 ובכפוף לתנאי הרשיון.

כמו כן, ביצוע כל תקנה מבוצעת על ידי yes לפי מפרט טכני . על כן, התקנות ציוד הקליטה של חברתנו מבוצעות על ידי מתקינים מוסמכים, בהתאם למפרט טכני מאושר, ובאישור נציגי ועד הבית בו מבוצעת ההתקנה.



פנייתו של מר עזי פיינגולד להזזת צלחת הלווין המותקנת על גג ביתו הועברה לבדיקה למול הגורמים הרלוונטים בחברה.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה