פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקרנים בחברת יס< נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בהמשך לתלונתי מס' 24709 שפירסמתי בסוף ספטמבר וקיבלתי תשובה שהכל סודר איתי והכסף כבר הוחזר לי (הכל בזמן עבר). שקר כה זול לחברה כה ענקית? לא יאומן! איפה כבוד שם החברה?
התקשרתי בתחילת אוקטובר לויזה שלי לשאול האם באמת נכנס הכסף. כמובן אמרו שלא. אז התקשרתי לחברת יס שוב ושאלתי למה:
1. כתוב שהכסף כבר הוחזר שזה שעדיין לא נכון.
2. למה החליטה חברת יס להחזיר לי רק חצי סכום כשבפירוש הבטיחו לא לחייב אותי עבור הציוד שנשאר אצלי בבית חודש וחצי מהסיבה שחברת יס לא יכלה לבוא ולאסוף אותו.
שלחתי להם שום פקס שמוכיח על הבטחת חברת יס לא לחייב אותי בכלל.
אחרי שלא חזרו אלי - כמובן, ואין יכול להיות אחרת??? שוב התקשרתי, ודיברתי עם בחורה אחרת מאותו צוות רועי.
היא התחילה לספר לי סיפור שיש להם רק 2 תחנות בחודש כשהם יכולים להחזיר כסף והחתנה הבאה תהיה רק ב- 13.11 - עבורי זה אומר שאני אקבל -אם בכלל -את ההחזר רק בויזה של באמצע חודש דצמבר!!!!!!!!!!!!!! שאלתי אותה מתי היתה התחנה לפני 13.11 היא אמרה ב- 29.10 כשאמרתי לה שאספו את הציוד ב- 24.10 והיה מספיק זמן לחב' יס להעביר את הזיכוי לויזה שלי, היא התחילה לספר לי סיפורי סבתא, כמו כן סירבה להעביר אותי לממונה, כי לפי דבריה הוא היה אומר אותו דבר. אמרתי שאני מוכנה לקבל החזר בצ'ק, שאני מוכנה לקבל החזר יותר מאוחר עם ריבית אך כמובן קיבלתי כל פעם "זה בילתי אפשרי, את צריכה לחכות עד התחנה הבאה".
השאלות הן:
1. למה בכלל גבו כסף עבור ציוד שנשאר אצלי בבית (ואחרי ניתוק מהחברה) אך ורק באשמתה של חברת יס?
2. למה שיקרו שכבר החזירו כסף?
3. למה אם אספו את הציוד ב- 24.10 אני עדיין צריכה לחכות חודש וחצי להחזר?
מה שלא יהיה אני בחיים שלי לא אתחבר לחברת יס למרות ששקלתי את האפשרות.

עוגמת נפש, ביזבוז זמן סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
קבלנו בתודה את פניתך בנושא של הגב' דנציס, ועל כן אשיבך.

ראשית, אציין כי חברתנו עושה כל שביכולתה על מנת להעניק ללקוחותיה חווית שירות והצפיה מהטובים ביותר.

כהמשך לפניתך של הגב' דנציס נערכה בדיקה חוזרת ונמצא כי פניתה הראשונה בדבר סיום התקשרות עם חברתנו התקבלה ביום 28.8.2007 לאור זאת, יזוכה רשומת מנויה החל מיום 30.8.2007 ועד ליום 5.9.2007 בו התקבל טופס חתום על ידה בדבר החשכת ערוצי צפייה.

החזר כספי יבוצע ביום 14.11.2007 ישירות לאמצעי התשלום של הגב' דנציס, החזר זה יראה בחשבונה תוך 5 ימי עבודה.

צר לי על ההמתנה והשתלשלות הארועים החריגה.

נשמח לראות את הגב' דנציס בקרב קהל לקוחותינו בעתיד.

חברת yes.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה