פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפסקת שירות לממיר ללא הודעה מראש נושא התלונה:
בודין אופיר ורחלי שם/כינוי:
‏יום שישי ‏02 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שמי אופיר בודין מנתניה
בפבואר 2007 התחברנו ליס
במשך כל תקופה זו נהנתי משידורי הלוויון ולא היו לי טענות.
חלק מהצטרפותי ליס הייתה מכיוון שקיבלתי עוד ממיר מתנה.
בממיר זה לא השתמשתי כ 7 חודשים מכיוון שהנקודה בחצר ואני לא יכול להשים אותו שם (גם טלויזיה) מכיוון שכולים לגנוב אותם.

ב 2/10/07 התקשרתי ליס כאשר מספר חברים שלי מחכים לראות משחק כדורסל
מכייון שהממיר שאמור להיות בחוץ לא עובד.
בשירות לקוחות דיברה איתי נציגה בשם שרית מהצוות של יהודה.
כאשר בכל שיחה זו היא תוקפת ולא מדברת איתי בצורה הולמת.
טענותיה היו שבחודש מרץ הגיע טכנאי אלי הבייתה ואמר שהממיר בנקודב בחוץ לא מחובר ןשהוא דיבר עם איציק שהאחראי על כל אזור הצפון
איציק כנראה "השחיר" את הממיר.
ביום זה שרית אמרה שאיציק דיבר איתי בנושא זה במרץ שכמובן שזה שקר אחד גדול.
בסיום השיחה אחריי שהתחננתי שידבר איתי מישהו בכיר סיכמנו שבבוקר ה 2.10
יצרו איתי קשר בנושא הממיר.
כמובן שלא דיברו איתי למחרת בבוקר והייתי צריך להקשר בעצמי
במוקד יס ענה לי בחור מאוד נחמד בשם שגיא
העלתי בפני שגיא את הדברים, הוא טען שהוא דיבר עם איציק ואיציק אמר לו שיחזור אליי ביום א.
יש לציין שאף אחד לא דיבר איתי על ניתוק המכשיר
אף אחד לא שאל אותי איפה הוא שהטכנאי היה
ואני לא מבין למה בחור בשם איציק הוא היחידי שיכול לעזור לי בחברה גדולה כמו יס
יש לציין שלא עשיתי שום שימוש פירטי בממיר שנותק .
ויש לציין שאיציק אמר שהוא יצטרך לבוא אליי הבייתה כדי לראות שיש את הממיר

אשתי ואני מאוד מאוכזבים מההרגשה שנתנו לנו ביס
אנחנו לא מבינים למה אני ואשתי שבהריון בחודש 8 צריכים להסביר למה שמנו ממיר בארון.

הנשמח עם תוכלו לעזור לנו בנושא חמור זה.
עלבון ו סוג הנזק :
שיפתחו לי את הממיר ושיקו אותי על כל הרגשת הסיכול שעברתי. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה