פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין התייחסות מ-יס נושא התלונה:
הירש מורן שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה התנתקתי מחברת יס עקב בעיות בתשלום מצידי(למרות שעדיין אני מרגיש שרימו אותי) שבוע אחרי שהתנתקתי ביקשתי משירות הלקוחות שיסירו את הצלחת מגג ביתי(בית פרטי) בגלל שאני לא רוצה שתיהיה צלחת של יס על הגג שלי אם אני לא מחובר אליהם(זכותי!!)אחרי סחבת מאוד ארוכה, ואפילו דרישה משירות הלקוחות של יס שאני אשלם על זמן העבודה של הטכנאי שיסיר את הצלחת ,התיאשתי והפסקתי להתקשר אליהם.
לפני חודש התקשרתי שוב וביקשתי עוד פעם שיסירו את הצלחת בגלל שאני רוצה להתקין פרגולה בדיוק איפה שהצלחת מותקנת וזה בלתי אפשרי להניח פרגולה מסביב לצלחת,התקשרתי שוב ליס והם בתגובה שלחו נציג רק שבועיים אחרי השיחה "רק כדי לבדוק אם זה בר ביצוע להעביר את הצלחת מהגג שלי"והנה שבועיים אחר כך ועדיין אין שום טלפון מהטכנאי או משירות הלקוחות של יס.
שכחתי לרשום שיש שכן שמשכיר דירה שצמודה לביתי והוא נהנה לו מבית ללא שום צלחת על הקיר שלו ובנתיים אני לא יכול להתקין את הפרגולה שלי בבית שלי!!!!רק בגלל האטימות והעצלנות של חברת יס.אני מאוד עצוב ופגוע ,ואם הייתי בעל אמצעים לא הייתי חושב פעמיים לתבוע אותם על עוגמת נפש
עיכוב מצד יס לבצע הסרת צלחת סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
בהמשך לפנייתו של מר מורן , הרינו להשיב כדלקמן:

1. בבדיקה שנערכה במערכות yes בקשר למנוי (לא פעיל) הרשום על שם מר מורן הירש נמצא, כי לראשונה, בחודש אוקטובר 2007 פנה מר מורן הירש טלפונית ל-yes בבקשה להזיז את ציוד הקליטה של yes מהשטח בגג שבו מבקש מר מורן הירש לבנות פרגולה.
2. בטעות ובתם לב לא הסתיים הטיפול בפנייתו של מר מורן הירש כאמור בסעיף 1 לעיל.
3. בעקבות פנייתו המחודשת, ביום 28.11.2007 שוחחה נציגת yes טלפונית עם מר מורן הירש ונקבע מועד לביקור המתקין על מנת להזיז את ציוד הקליטה של yes, ליום 13.12.2007 וזאת ככל שטענותיו של מר מורן הירש נכונות בנוגע למיקום ציוד הקליטה של yes על השטח בגג השייך למר מורן הירש.
4. אנו מודים על פנייתו של מר מורן הירש. כמו כן, אנו ממשיכים לעקוב אחרי הפעילות של מערך הטכני על מנת לוודא ביצוע ההזזה האמורה כאמור בסעיף 3 לעיל.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה