פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעייה קשה נושא התלונה:
אשטמקר רחל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
אח"י מבטח 54 כתובת:
תיאור הבעיה:

לכבוד
מחלקת פניות הציבור
רחוב היוזמה 6
איזור תעשייה כפר סבא 44423
באמצעות פקס 09-7616193


בסוף חודש אוגוסט 2007, פנו אלי מחברת YES לחיבור לחברה. ניסיתי להתנער מהם אך הם הבטיחו וביקשו להיפגש בשיווק אגרסיבי. הודעתי לחברה כי אני מחוברת ל-HOT ומחויבת לחברה לעוד שנה. הפקידה הודיעה לי כי היא תשלח לי את הסוכן "הכי טוב באזור". שמו רונן – 050-6698195, והוא הסוכן הכי טוב של YES.
בתאריך 28 באוגוסט, הגיע למפגש בביתי הסוכן רונן - "הטוב באזור" והוא מצידו התחייב למרות התחייבות לחברת HOT לעוד שנה והקנס שבגינו אני צפויה להיקנס הוא יעביר אותי לחברת YES ללא בעיה והוא ידאג לכל בהליכים כמו ניתוק מ-HOT ותשלום הקנס לחברת HOT. אני מבחינתי אקבל דף חלק ונקי. רונן אמר שהקנס צפוי להיות עד 660 ₪ ובנוכחותי צלצל "לברר" ולאחר השיחה הוא אמר שהכול בסדר ושהקנס לא היה גדול מ- 600 ₪ "אפילו יישאר עודף מהקנס" וחברת YES תספוג את הקנס, ואני אמורה לקבל היסטוריה נקייה ללא חובות ומחויבויות.

בתאריך 2 בספטמבר, 2007 רונן התקשר והודיע כי הכול בסדר ומחר יבואו לחבר אותי ל-YES לשאלתי מה לגבי הניתוק מחברת HOT ענה רונן בקול בטוח על תדאגי "הכול מסודר" דיברתי עם אחראי שלי והכול בסדר. אני לתומי האמנתי לרונן.
בתאריך 3 בספטמבר, 2007 אכן התבצע חיבור.
בתאריך 4 בספטמבר, 2007 הרמתי טלפון ל-HOT ורציתי לוודא לגבי ההתנתקות ולגבי לקיחת הציוד. לתדהמתי הסתבר שאני עדיין מחוברת ל-HOT והם לא קיבלו שום הודעה לגבי הניתוק. ולגבי המחויבות לשנה הבאה נאמר לי שקנס היציאה הוא 1230 ₪ . במעמד זה צלצלתי לרונן הסוכן לפשר המצב החדש שאני מחוברת לשתי החברות, לגבי הקנס ואי הניתוק מ-HOT הוא התחמק וניסה לזרוק את האשמה "אני לא יודע לאיזה חבילה את מחוברת וזה לא בעיה שלי. " תתמודדי עם זה".
לאחר סיום השיחה התקשרתי ל-_YES לקשרי לקוחות ודיברתי עם אין סוף נציגים: דנה, חנן ,רונן, שירה, שירי, אנה, סיוון, ליטל ,ועוד ועוד ועוד.

כבר בשיחה ה-1 תאריך 4 בספטמבר, הודעתי לנציגה בשם שירה על רצוני להתנתק מ- YES משום שההתקשרות הייתה בדרך של רמייה ואי אמירת כל האמת וכל החיבור "נולד בחטא". שירה ניהלה איתי קשר עד תאריך 9 בספטמבר וניסתה ללא הצלחה לפתור את הבעיה ולמזער את הנזקים ולהקטין את קנס הניתוק מ- YES היא הודיע לי שהקנס הוא של 400 ₪ הודעתי לשירה על ניתוק מהחברה והיא אמרה שהיא מצטערת על המצב החדש והיא תודיע למנהל האזור על הניתוק.
בתאריך 10 בספטמבר חזרה חברת HOT לחבר אותי מחדש.

מתאריך 9 בספטמבר ועד היום (ראה היסטוריה בדפי המחשב שלכם) אני מנהלת שיחות עם מחלקת קשרי לקוחות והם מצידם כותבים אי-מיילים למנהלי האזור עד היום במשך חודשיים לא הצלחתי לקבל נציג מוסמך לגבי בעייתי. יש התעלמות מוחלטת ממני כלקוחה שעדיין במערכת שלכם.

כיצד זה שחברה כמו YES המשרתת למעלה מ- 500,000 מנויים לא מוצאת זמן ואוזן קשבת לשמוע ולפתור בעיה של לקוח ולהתעלם ממנו כמעט חודשיים ??
איך חברה אמינה כמו YES יכולה להרשות לעצמה כזו בושה, זלזול, חוסר אונים וחוסר התייחסות הולמת ללקוחותיה. לזה יקרא שירות ?!
לאור האמור לעיל, אני מבקשת :
לבדוק את דרך עבודת סוכני המכירות (הטלמרקטינג) וגם סוכני השטח שלכם. הנלהבים אגרסיביים ובכך למנוע הונאה, הולכת שולל של לקוחות הגונים ולחסוך לקהל היעד עוגמת נפש, כעס ונזק כלכלי.
לבטל את המנוי "שנולד בחטא" ובחוסר יושר ויושרה. חברה גדולה כמו YES חייבת להתחשב בטעות של סוכניה.
לקחת את הציוד שאין בו שימוש מתאריך 10.9.
לצאת מחשבון הבנק שלו ולזכות את חשבוני – להחזיר לי את כל התשלום שנגבה ממני שלא כדין.
לבדוק את תפקודה של מחלקת קשרי לקוחות לפי מספר מנוי 0052405933 ולדאוג שאכן הקשר יהיה "אמיתי" ולא הבטחות ומילים מתוקות ללא כיסוי.
לבדוק את תפקוד מנהל האזורי לאחר שנשלחו אליו לפחות כ-20 מיילים. במשך כחודשיים מדוע לא טרח לחזור לטפל בלקוח של החברה שמחכה כבר חודשיים ועדיין לוקחים ממנו כסף כאילו הוא מחובר בזמן שהציוד אינו בשימוש!

אני תקווה שהנושא ייבדק ויטופל על הצד הטוב ביותר.

בתודה ובברכה
רחל אשטמקר
ת.ז. 005240593
טלפונים : 052-4262678 / 03-9620790
ד.א. אפשר לראות את ההיסטוריה במחשב של החברה.
* במידה ואקבל מענה לא מספק, אפנה למשרדים כדלקמן :
התמ"ס – תלונות הציבור.
אמון הציבור
תביעות קטנות
מערכת כלבוטק
מערכת שומר מסך
כולם ביחד סוג הנזק :
מענה לכל פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
קבלנו בתודה את פניתך בנושא של הגב' אשטמקר ועל כן אשיבך.



כבר בפתח הדברים, אציין כי חברת yes מצרה על החלטתה של הגב' אשטמקר להתנתק משידוריה וזאת מטעמים השמורים עמה.



חברת yes פועלת באופן מתמיד למען שיפור השירות ואיכותו על מנת להביא לשביעות רצון לקוחותיה.



מבדיקה ברשומות מנוייך עולה כי ביום ה- 5.9.2007 התקבלה במשרדנו בקשתה של הגב' אשטמקר (או מי מטעמה) הראשונה המפורשת לסיום ההתקשרות מול חברת yes .



היות ושידורי הצפייה למנוייה היו צפויים ביום 7.9.2007 לאור בקשתה, יזוכה חשבון מנוייך החל מיום 7.9.2007 (בכפוף להסכם ההתקשרות, תוך 48 שעות) ועד מועד הסרת המוצרים בפועל ביום 5.11.2007. יודגש כי חברת הכבלים טרם הודיעה לחברתנו על חיבורה לחברתם.



עוד יצוין, כי לאחר איסוף ציוד הקצה חברתנו מבצעת הליך גמר חשבון, אשר מתרחש כל חודש בין התאריכים ל- 10-1. מועד איסוף ציוד הקצה נקבע ליום 28.11.2007 בין השעות 15-17.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה