פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ממירים מיושנים ולא תקינים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
אני מחובר לחברת הלויין מספר שנים, ברשותי ממירים ישנים בני מספר שנים
גם שהיו חדשים הממירים ניתקעו כל הזמן והיה צורך לשחזר אותם השקם וערב
כיום המצב גרוע בהרבה ובשני ממירים יש לי תעסוקה קבועה כל יום להוציא מהמתח להמתין מספר דקות ואז להחזיר למתח , תהליך זה משחזר את הממיר.
יש היום לחברת הלוין ממירים חדישים יותר ומוצלחים יותר מסדרה 3100.
קשיים והטרדות בצפיה סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
חברת yes משקיעה רבות על מנת להעניק ללקוח חווית קולנוע איכותית ומותאמת לכל צופה. אנו פועלים באופן מתמיד להפניית המשאבים הן בתחום המוצר והן בתחום השירות גם יחד.



בנושא החלפת ממיר חדיש מסוג מסוים, חברתyes משאילה מפענחים ללקוחותיה ושומרת לעצמה את הזכות להשאיל את המפענחים הקיימים ברשותה בזמן התקנה או החלפה, ללא קשר לצורתם, לגודלם או לצבעם. החברה אינה מתחייבת לספק מפענחים מסוג מסוים או לחלופין מפענחים חדשים ואף דואגת ליידע את לקוחותיה כי לכל סוגי המפענחים אותן אפשרויות טכניות ויתרונות טכנולוגיים זהים.



בהתאם לרשומות מערכת החברה ביום ה-8.11.07 הוחלפו ללקוח 2 הממירים התקולים שבביתו לשביעות רצונו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה