פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שיבושים בצפייה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אז ככה כבר יומיים בבלוק שלנו יש תקלות בצפיית הטלוויזיה.. והטלוויזיה כול הזמן נתקעת ומתנתקת כבר שלחנו טכנאי והוא לא מצא שום תקלה ומאשים את חיבורי החשמל במקום!! חמשלאי בא ובדק ולא היו שום בעיות!!! יס לא יכולה להפיל עלינו את האשמה מצידי שהם יישלחו 10 טכנאים לבדוק את אותה בעיה ולא יתעלמו מאיתנו בשירות לקוחות כמו שעשיתם!!!!
אם הבעיה לא תטופל נתנתק מיס ואני כבר חשבתי שהלקוחות חשובים לכם
בנוסף לכך אני רוצה פיתוי כספי על אותם יומיים שבהם לא עשיתם כלום והפלתם את האשמה עלינו כשבעצם אתם אשמים ולא מוכנים להודות בכך!
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
yes, פועלת באופן מתמיד למען שיפור השירות ואיכותו, על מנת להביא לשביעות רצון כלל לקוחותינו ובהתאם לכך נבדקה פנייתכם.

אבקש לציין כי חשוב לחברה שכל לקוחותיה יזכו ליהנות מהמוצר המגוון והאיכותי שלה ולפיכך פעלה החברה רבות בעניינך על מנת שתוכל ליהנות בצורה מושלמת מחוויית הצפייה בשידוריה.

בהתאם לרשומות המערכת נמצא כי בבניין מגוריה של הגב' פלריה היתה תקלת בנייה טופלה על ידי צוות הטכני מקצועי של חברתנו עד למציאת פתרון לסיום תקלה.

יחד עם זאת הוחלט על ידינו לזכות את חשבונם של לקוחותינו, דיירי הבנין בגין 5 ימי צפייה. זיכוי זה יוכלו לראות בחשבונית חודש דצמבר 2007 אשר תפורסם בתחילת חודש ינואר 2008.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה