פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לקוחות מעוצבנים ועצבניים שאין מענה מיס נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אני היתי מחוברת ליס מזה כ-ארבע שנים. תקלות ובעיות כמובן היו מהשבוע הראשון להתחברות , ככה סחבו אותנו ושיכנעו אותנו עם מבצעים חינם סרטים חינם (שעד היום לא ניצלנו אותם כ-6 סרטים) בשנה הראשונה היה מבצע שאתה משלם סכום מסוים , ואתה קונה את הממיר. שמחנו לנוכח המבצע שנה ראשונה אתה משלם, שנה שניה אין לך עלות . עד פה יפה.
(יש לי את החוזה) .
ביוני השנה החלטנו להתנתק , גם עקב שירות לקוי וגם, בגלל שעברנו דירה לאיזור אחר.
(ברשותי היו שלושה מימירים שאחד מהם זוכרים?? קניתי בשנה הראשונה ושילמתי תמיד רק על שתיים מהשנה השניה.)
קבענו עם טכנאי שבא הוא לקח שני מימרים , ושלושה כרטיסים . (הכרטיס השלישי זה מהממיר שלנו) הוא אמר שאת הכרטיס חייב להחזיר. והממיר השלישי נשאר אצלכם
החזרנו ולא התוכחנו . קיבלנו אישור שהוא לקח את המימרים ואת הכרטיסים.
היום אנחנו חודש נובמבר ז"א מיוני חיבו אותנו ב ב-30 שקלים עבור הממיר שברשותנו. כלומר כבר 180 ש"ח לקחו לנו ואנחנו לא מחוברים ולא יכולים לעשות כלום עם הממיר כי אין לנו את הכרטיס .
התקשרנו לחברת יס כול חודש מספר פניות , וביקשנו לדעת למה זה?
ענו לנו כי לא החזרנו את הממיר אמרנו נכון קנינו אותו ויש לנו את החוזה של השנה הראשונה וגם הטכנאי שבא בעצמו אמרשהוא צריך לקחת רק שני מימירים ושלושה כרטיסים.( המוקדנית בעצמה רואה שכתוב לה שבשנה הראשונה רכשנו אותו.)
התלונה שלי היא זו:
א. אם הממיר שלכם איך יכול להיות שהטכנאי שבא לקח רק שנים ושלושה כרטיסים.?

ב. איך אתם לוקחים לי כסף מהחשבון שלי בלי רשותי ? הרי התנתקתי מכם קיבלתי אישור מסירה של המימרים ואין לי שום חוב או התחיבות כליפיכם?

ג. אני עדין מחכה שמנהל יחזור אלי ? הרי אני מתקשרת כול פעם ואומרים לי שהוא יחזור ב24 השעות הבאות? עברו 6 חודשים

ד. אם לא אקבל תשובה הגיונית למה שכתבתי לעיל אני אפנה הלאה , וזה אומר למשטרה לבית משפט והלאה . זה לא יעבור לסדר היום
אין לי שום התחיבות איליכם ושום חוב .

ה. לדעתי יס צריכה להתביש ככה לעשות לאנשים
כספי סוג הנזק :
אני רוצה את הכסף שלי בחזרה לקחתם אותו במירמה פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
עפ"י המידע שנמסר בפנייה לא ניתן לאתר את המנוי.
אנא העבירו פרטי מנוי רלוונטים ואנו נדאג להמשיך הטיפול בפנייה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה