פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לקבל כספי חזרה < נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד מר אבי קלפה
מנהל שירות לקוחות חברת ייס


שלום רב

אני פונה אליך בעניין לא פתור שלי מול חברתך, בצער רב אני חייבת לומר שאי אפשר לעבוד מול שירות הלקוחות שלכם

אלה הנתונים:

בחודש אוגוסט 2007 ביקשתי להתנתק משירותי חברה.
לאחר שלושה חודשים גיליתי שאתם ממשיכים לגבות ממני דמי מנוי למרות שאני התנתקתי משירותכם והחזרתי את כל הציוד השייך לYES.

ב31 באוקטובר התחלתי לבקש את כספי חזרה.

נאמר לי במהלך כארבע פניות הדברים הבאים:
1. שאני עדיין לקוחה פעילה בגלל שלפי הרשימות הפנימיות של החברה לא הוחזר כרטיס חכם (למרות שכל הציוד הוחזר לטכנאי בתאריך 23.08.07) .
2. בתאריך 2.11.07 נאמר לי על-ידי אחראית משמרת שהיא מזכה אותי במקום.
3. בתאריך 4.11.07 אחרי שגיליתי שבמקום לזכות - YES ממשיכה לחייב אותי דרך הוראת קבע בVISA דיברתי עם אחראית משמרת בשם יוליה שביקשה ממני למלא טופס התנתקות. מכוון שכל התוכן של הטופס לא היה מתאים – אני פניתי בכתב בפקס למר אבי קלפה עם בקשה לחזור עליי בטלפון.
עד היום 11.11.07 אף נציג לא היה איתי בקשר.

חווית הלקוחה מול ייס, אני חייבת לומר, היא חוויה לא נעימה בצורה מוחלטת.

אני מבקשת לקבל כספי חזרה על שלושת חודשי הקפאה החל מה-.23.8.

לתגובתך המהירה

אלה בס

עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
קבלנו בתודה את פנייתה של גב' שבנידון.
פנייתה של גב' בס התקבלה בחברתנו ביום ה-25.11.07 , לאחר בדיקה מקיפה בעניינה נשלחה תשובתנו ביום ה-2.12 באמצעות הדואר.
אנו מקווים כי בעתיד תשוב להמנות עם קהל לקוחותינו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה