פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הרסו לי טלויזיה וממשיכים לחייב אותי למרות שביקשתי התנתקותb נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני 4 חודשים לערך ביקשתי להתחבר ליס מאותו יום שביקשתי למחרת כבר הגיע אליי נציג לעבודה .כבר למחרת בא אליי המתקין שימי וחיבר אותי ליס הטכנאי יצא מביתי כאשר התמונה בטלויזיה ברורה והוא אכן וידא זאת לפני שיצא מביתי לאחר שעה פתאום אני מבחינה כי התמונה לא ברורה יש פסים לאורך כל המסך והתמונה קופצת ותוך כדי נכבה הממיר ולאחר מכן הטלויזיה .התקשרתי ליס ביקשתי מהם טכנאי הגיע הטכנאי למחרת וטען "הטלויזיה שלך הרוסה זה לא בעיה של יס ".כששאלתי אותו" איך יתכן שלפני שהגיע המתקין הכל היה תקין וגם הוא ראה שהטלויזיה תקינה והלך מביתי כאשר יש תמונה "ופתאום התקלקלה אמר הטכנאי "צריך מזל במוצרי חשמל " כאשר אפילו לא טרח לבדוק את הבעיה אם מדובר בבעית ממיר או משהו דומה...בשיחה עם הסוכן של יס שחיבר אותי אמר שזו בעיה מוכרת בyes שאכן נהרסו כמה וכמה טלויזיות ביס מאחר והממיר לא מתאים לטלויזיה אמר תתקשרי אליהם יפצו אותך יתקנו לך את המכשיר (לציין בשיחה עם שרות לקוחות בחורה בשם מיטל ועוד כמה טענו את אותו דבר שזו בעיה מוכרת ואני לא הראשונה להתלונן)התקשרתי אליהם ובחוצפתם ענו לי שהתיקון יהיה על חשבוני במידה והמעבדה שלהם תבחין שהבעיה היא לא מהם.(איך בידיוק הם יגלו את זה) ביקשתי מהם מיידית להתנתק מיס אמרו לי אין בעיה אך משום מה טרם נותקתי ניסו כל שיחה לשכנע אותי להשאר ביס ובלה בלה בלה כמובן לא הסכמתי ביקשתי הוראת ניתוק ואז התקשר אליי לאחר כמה ימים כבוד מנהל איזור ארקדי ניסה לשמוע את הבעיה ולנסות לפתור אותה הבטיח כי את הטלויזיה יתקנו יס מאחר והחברה מוכנה לספוג תיקון של 200 שקל הרגשתי שסוף סוף יש עם מי לדבר ניסה במגביל לשכנע אותי להשאר מנויה ליס לאחר שהבין שאינני מעוניינת אמר לי שאני מנותקת לציין כי לא היתה לי אפשרות לראות אם ניתקו אותי מאחר ואין לי טלויזיה. להפתעתי בחודש אוקטובר אני רואה שחייבו אותי שוב בחשבון התקשרתי ודיברתי עם מנהלת שרות לקוחות גב' קרן אמרה לי שאין אפשרות לזכות אותי אני צריכה לשלוח פקס דבר שלא נאמר לי ע"י ארקדי פשוט היה נוח למשוך עוד כסף אחרי וויכוח קצרניתקנו את הטלפון כאשר אני זועמת ומאיימת ללכת לבית משפט חזרה אליי גב' קרן אחרי כמה דקות ואמרה שביררה את זה עם מישהו מעליה ובגלל כל העוגמת נפש שניגרמה לי במהלך היותי ביס הסכימה לזכות אותי וגם לא את כל הסכום מאחר שלוקחים כמה ימיים מיום הבקשה למרות שביקשתי עוד מהיום השני שלי ה"שרות "שלהם..במגביל נשלח פקס ניתוק ואושר ע"י קרן שהפקס הגיע והכל תקין ואני יפוצה בחודש הבא ז"א בחודש נובמבר. לתדהמתי שוב ניסתה קרן לשכנע אותי להשאר ביס כמובן שסירבתי רציתי כבר גט מהם הרגשתי שזה סיוט שלא נגמר.....ובאמת זה לא נגמר...שוב להפתעתי בבדיקה עם הבנק לא רק שלא זוכתי גם חוייבתי שוב על החודש הזה . התקשרתי שוב וביקשתי לדבר עם קרן הרי יש לנו כבר רומןו ארוך אך כרגיל לא ניתן לדבר איתה תשאירי הודעה והיא תחזור אלייך בקרוב..כמובן חיכיתי חיכיתי והיא לא התקשרה..אני כולי זועמת מתקשרת שוב מעבירים אותי לגברת שרה בשיחה עם שרה משרות לקוחות טענה שהפעם מדובר בקנס על ניתוק .!!. עוגמת נפש כזאת לא היתה לי מעולם והתנהגות מכפישה . אני מקווה מאוד מאוד שאתם הדרך האחרונה שלי אני ממש מיואשת אין לי אפשרות להתפטר מהם לא מספיק שהטלויזיה שלי הרוסה גם ממשיכים לחייב אותי על שרות שאיני מקבלת ולעולם לא קיבלתי מהם. להזכיר לא ראיתי ולו יום אחד אף תוכנית מYES מאחר ולאחר שעה כבר לא היתה לי טלויזיה בגללם!!! העיקר גבו כסף..גזל לשמו!!!!! תודה מראש על תשומת הלב..אני מבחינתי להגיע איתם לאמנון לוי בית משפט כל מה שיידרש!!! מרגישה מושפלת ומרומה!!!!!אוסיף כי נשלח במגביל פקס לבנק לגבי ביטול הוראת חיוב ולשמחתי את החיוב האחרוןהצלחתי להחזיר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לסדר את הטלויזיה והחזר כספי...את כל ה4 חודשים שחויבתי לשוא פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 11.12.07 .

בסמוך למועד התקנת ציוד הקצה שלנו בביתה של הגב' עמירה התקבלה פנייתה בנושא תקלה במכשיר הטלויזיה, התלונה הועברה למחלקת תלונות ונציגה מטעם מחלקה זו פנתה אליה ביום ה- 13.8.07 והציע שתי אפשרויות לטיפול:

הוצע להמציא לידינו חוות דעת מקצועית מוסמכת ממעבדה לתיקון טלוויזיות או טכנאי טלוויזיות מוסמך המאשרת שהנזק שלטענתה נגרם בביתה נגרם כתוצאה מציוד הקצה של חברתנו בצרוף הערכה לעלות הנזק ובמידה ותתקבל חוות דעת המצביעה על אחריותנו לנזק, חברתנו תשקול את המשך הטיפול בפנייתה.
בטווח 24 שעות יפנה אליה נציג מחברת "ג'נרל מהנדסים" ויתאם למולה הגעתו לאיסוף הציוד (במקרה זה טלוויזיה) והעברתו למעבדת שרות שם נבדק הציוד באופן יסודי. במידה ויימצא כי מקור התקלה בציוד הנו באחריותyes יתוקן הציוד על ידי המעבדה והלקוחה לא תישא בתשלום כלשהו בגין התיקון האמור.לחלופין במידה ויימצא כי מקור התקלה בציוד אינו באחריות ,yes הציוד לא יתוקן ,אלא אם יתקבל אישור הלקוח למעבדה לביצוע התיקון , במקרה זה הלקוח יישא בעלויות התיקון והבדיקה על חשבונו.
לצערנו הגב' עמירה דחתה הצעות אלו .

ביום ה- 5.9.07 התקבלה פנייתה הסופית של הגב' עמירה בבקשה לסיים התקשרותה מול חברתנו.


אציין כי בכפוף להסכם ההתקשרות שנחתם ואושר על ידי הגב' עמירה או מי מטעמה במועד הצטרפותה לשירותנו, עלייה להשיב לרשותנו את ציוד הקצה שנמצא ברשותה (סעיף 10 ג)'.



למרות האמור לעיל, מתוך רצון להיטיב עם הגב' עמירה נעשה שיקול בנושא והוחלט כי באופן חריג ולפנים משורת הדין יזוכה חשבונה בעלות חיובי צפייה בגין התקופה החל מיום ה 13.9.07 ועד ליום ה- 14.10.07 , הסרת מוצרי הצפייה.



בנוסף תואם מועד לאיסוף ציוד הקצה ליום ה- 12.11.07 - במועד זה בחרה הגב' אמירה לעכב את השבת הציוד, המהווה קניינה של החברה. בהמשך ביטלה הגב' עמירה את אמצעי התשלום במנוי והחיוב האחרון להוראת הקבע שלה לא כובד.



נכון למועד מכתבי זה מטופל המנוי של הגב' עמירה במחלקת הגבייה של חברתנו עקב יתרת חוב בסך 179 ש"ח אשר מורכבת מעלות החזר עלות הטבת מבצע ההכרות (כולל עלוית ההתקנה)בקיזוז עם זיכוי שבוצע במנוי לאור עיכוב תהליך הניתוק.



נשמח אם הגב' עמירה תפנה לחברתנו להסדרת תשלום ליתרה זו ותאום מועד לאיסוף ציוד הקצה מביתה.



בברכה,

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה