חברת YES |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 11.12.07 .
בסמוך למועד התקנת ציוד הקצה שלנו בביתה של הגב' עמירה התקבלה פנייתה בנושא תקלה במכשיר הטלויזיה, התלונה הועברה למחלקת תלונות ונציגה מטעם מחלקה זו פנתה אליה ביום ה- 13.8.07 והציע שתי אפשרויות לטיפול:
הוצע להמציא לידינו חוות דעת מקצועית מוסמכת ממעבדה לתיקון טלוויזיות או טכנאי טלוויזיות מוסמך המאשרת שהנזק שלטענתה נגרם בביתה נגרם כתוצאה מציוד הקצה של חברתנו בצרוף הערכה לעלות הנזק ובמידה ותתקבל חוות דעת המצביעה על אחריותנו לנזק, חברתנו תשקול את המשך הטיפול בפנייתה.
בטווח 24 שעות יפנה אליה נציג מחברת "ג'נרל מהנדסים" ויתאם למולה הגעתו לאיסוף הציוד (במקרה זה טלוויזיה) והעברתו למעבדת שרות שם נבדק הציוד באופן יסודי. במידה ויימצא כי מקור התקלה בציוד הנו באחריותyes יתוקן הציוד על ידי המעבדה והלקוחה לא תישא בתשלום כלשהו בגין התיקון האמור.לחלופין במידה ויימצא כי מקור התקלה בציוד אינו באחריות ,yes הציוד לא יתוקן ,אלא אם יתקבל אישור הלקוח למעבדה לביצוע התיקון , במקרה זה הלקוח יישא בעלויות התיקון והבדיקה על חשבונו.
לצערנו הגב' עמירה דחתה הצעות אלו .
ביום ה- 5.9.07 התקבלה פנייתה הסופית של הגב' עמירה בבקשה לסיים התקשרותה מול חברתנו.
אציין כי בכפוף להסכם ההתקשרות שנחתם ואושר על ידי הגב' עמירה או מי מטעמה במועד הצטרפותה לשירותנו, עלייה להשיב לרשותנו את ציוד הקצה שנמצא ברשותה (סעיף 10 ג)'.
למרות האמור לעיל, מתוך רצון להיטיב עם הגב' עמירה נעשה שיקול בנושא והוחלט כי באופן חריג ולפנים משורת הדין יזוכה חשבונה בעלות חיובי צפייה בגין התקופה החל מיום ה 13.9.07 ועד ליום ה- 14.10.07 , הסרת מוצרי הצפייה.
בנוסף תואם מועד לאיסוף ציוד הקצה ליום ה- 12.11.07 - במועד זה בחרה הגב' אמירה לעכב את השבת הציוד, המהווה קניינה של החברה. בהמשך ביטלה הגב' עמירה את אמצעי התשלום במנוי והחיוב האחרון להוראת הקבע שלה לא כובד.
נכון למועד מכתבי זה מטופל המנוי של הגב' עמירה במחלקת הגבייה של חברתנו עקב יתרת חוב בסך 179 ש"ח אשר מורכבת מעלות החזר עלות הטבת מבצע ההכרות (כולל עלוית ההתקנה)בקיזוז עם זיכוי שבוצע במנוי לאור עיכוב תהליך הניתוק.
נשמח אם הגב' עמירה תפנה לחברתנו להסדרת תשלום ליתרה זו ותאום מועד לאיסוף ציוד הקצה מביתה.
בברכה,
|
פתרון: |
|
|