|
|
|
|
|
|
שירות מחפיר |
נושא התלונה: |
יום ראשון 11 נובמבר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור אילת |
אזור: |
תיאור הבעיה:
להשיג את נציגי שירות הלקוחות שלהם זו משימת התאבדות נטו...
שלא לדבר על התקליט שמחזיר אותך בכל פעם מחדש לתחילת השיחה.
הניתוב שיחות פשוט סיוט ללקוחות ושקט לחברה
|
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
חברת YES |
שם ותפקיד: |
שלום רב , |
תגובה: |
yes עושה על שביכולתה על מנת להביא לשביעות רצון לקוחותיה מרמת השרות ואיכות המוצר גם יחד. אציין כי חשוב לחברה שכל לקוחותיה יזכו ליהנות מהמוצר המגוון והאיכותי שלה ולפיכך פועלת החברה רבות על מנת שלקוחותיה יוכלו ליהנות בצורה מושלמת מחוויית הצפייה בשידוריה.
חברתנו פועלת באופן מתמיד למען שיפור מערכות השירות בכל המוקדים ולצמצם את זמן המענה ככל הניתן ונציגי השרות נותנים מענה 24 שעות ביממה
בכל נושא. כפי שארע בעת האחרונה, היה עומס זמני במוקד שירות הלקוחות ומתנצלים על כך.
אנו נמשיך לעשות הכל כדי שלקוחותינו ימשיכו ליהנות מהתוכן הטלוויזיוני והשירות הטובים בישראל.
בהתאם לפנייתו של מר קקון נמצא כי ביום 12.11.2007 תואם למולו מועד להגעת טכנאי לתיקון תקלת ממיר ליום 13.11.2007
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
|
פתרון: |
|
|
|