פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזרת כסף שמגיע לי ויחס מזלזל ולא הוגן מצד נציגי החברה. נושא התלונה:
בלינוב אלמירה שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ב-27.09.07 פניתי לחברת יס בבקשה לניתוק. שם ניסו להעביר אותי ממחלקה למחלקה בשביל לגרום לי להישאר איתם, אבל הסברתי שהתקלקלה לי הטלויזיה ואני לא מעוניינת לקנות טלויזיה חדשה, לכן אני לא רוצה להמשיך לשלם. לבסוף הסכימו לנתק אותי אבל אמרו שאם אני רוצה להשאיר את האינטרנט (ורציתי) אני צריכה לעבור לבזק בינלאומי וכך עשיתי, גם נתנו לי מספר פניה - 18116963. אמרו שהם ינתקו אותי תוך 24 שעות ויתקשרו אליי מקשרי לקוחות בשביל לקחת את הממירים.
אני לא קיבלתי אף טלפון מהם.
אבל מכיוון שהם הבטיחו לנתק אותי הוצאתי את כל העניין מהראש.
אבל כשראיתי שהם ממשיכים לחייב את חשבוני , פניתי אליהם שוב בתאריך 12.11.07 עד שהגעתי לבן אדם הנכון עברו שעות, טירטרו אותי ממחלקה למחלקה. לבסוף דיברתי עם סיימון ממחלקת קשרי לקוחות, הוא היה מאוד גס ואמר שהם התקשרו אליי כמה פעמים בשביל לאסוף את הממירים אך לא עניתי להם. הם התקשרו לבית בשעות שאני נמצאת בעבודה, אבל מה עם נייד? שעות הבוקר, שעות הערב או ימי שישי?
אני הסברתי שלא השתמשתי בשירותיהם מאותו היום שהתקשרתי בשביל להתנתק ואני רוצה שיזכו אותי על אותם חודשים שלא צפיתי ביס. הוא אמר שזה בלתי אפשרי והוא יכול לזכה אותי רק בגין חודש אחד. הוא לא היה מוכן להקשיב לנימוקי וכשביקשתי לדבר עם מישהו אחר , הוא ניתק את השיחה.
למחרת התקשרתי שוב לחברת יס, דיברתי עם מורן, היא שלחה לי פקס אותו הייתי צריכה להחזיר חתום בשביל לסגור לי את הצפייה. זה מה שעשיתי וקבעו לי איסוף הממירים ל- 29.11 כששאלתי אותה למה הם לא שלחו לי פקס באותו יום כשביקשתי להתנתק לראשונה, היא ענתה שהיא לא יודעת , הם היו אמורים לעשות זאת.

אני לא מבינה איך חברה משקיעה כל כך הרבה מאמצים וכספים ברכישת לקוחות חדשים ובאותו זמן מתייחסת בכזה זלזול בלקוחות שהיו נאמנים לה כל כך הרבה שנים. אם לרגע קטן חשבתי לחזור ליס אחרי רכישת טלויזיה חדשה, עכשיו אני יודעת שבשום אופן לא אשקול אפשרות כזאת.
כספי סוג הנזק :
אני מבקשת לזכות את חשבוני על שירותי החברה שלא קיבלתי מיום 27.08 פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
קבלנו בתודה את פנייתה של גב' בלינוב .
בהתאם לרשומות מערכת החברה הלקוחה החליטה להשאר בחברתנו וביום ה-3.12.07 הוענק לה מסלול צפייה חדש לשביעות רצונה.
אנו מתנצלים בפני הלקוחה על השתלשלות המקרה ומקווים כי תזכה לשרות ללא דופי.
yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה